Проблеми ринку технічних нововведень і його створення: інформаційно-методичне забезпечення
Автор
Грабовецький, Б. Є.
Пілявоз, Т. М.
Краєвська, А. С.
Дата
2016-11Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ПЛМ [143]
Анотації
У статті досліджено проблеми ринку нововведень і його створення на етапах інноваційного циклу. Визначено основні джерела інформаційного забезпечення для здійснення управління ринком нововведень і його створенням у сучасних умовах. Розглянуто досвід створення та ринку реального інноваційного продукту – засобів відображення інформації. The problems of creation and market of innovations are reflected
at all stages of complete innovative cycle. The main sources of information support for the creation and
management of innovations by the market today. The experience of creation and market of the real innovative
product – facilities of image of information.
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14851