Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом'юк, В. В.uk
dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.date.accessioned2017-05-27T19:17:01Z
dc.date.available2017-05-27T19:17:01Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationХом’юк В. В. Деякі аспекти розвитку особистості студента як майбутнього фахівця впродовж навчання у вищий школі / В. В. Хом’юк, І. В. Хом’юк // Матеріали ІІ міжнородної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика», Харків, 11 квітня 2017 р. – Харків : «Стиль-Издат», 2017. – С. 312-314.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/15483
dc.description.abstractУ статті аналізується проблема формування особистості фахівця у вищих навчальних закладах. Розкриваються погляди науковців щодо розвитку та становлення професіонала. Визначені особливості формування професійної спрямованості особистості. Виділено, що серед професійних здібностей, які має розвинути студент протягом навчання у вищий школі є здібність вчитися. Пропонуються шляхи реалізації професійної спрямованості викладання фундаментальних дисциплін у технічному ВНЗ.uk
dc.description.abstractВ статье анализируется проблема формирования личности специалиста в высших учебных заведениях. Раскрываются взгляды ученых на развитие и становление профессионала. Определены особенности формирования профессиональной направленности личности. Выделено, что среди профессиональных способностей, которые должен развить студент в течение обучения в высшей школе является способность учиться. Предлагаются пути реализации профессиональной направленности преподавания фундаментальных дисциплин в техническом вузе.ru
dc.description.abstractThe article analyzes the problem of identity formation specialist in higher education. In the article disclosed views of scientists on the development and establishment of a professional. Author features of formation of professional orientation of the individual. Highlight that among the professional skills that student should develop during training in high school is the ability to learn. Ways of implementing professional orientation of teaching fundamental disciplines in the technical university.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковородиuk
dc.relation.ispartofМатеріали ІІ міжнородної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика», Харків, 11 квітня 2017 р. : 312-314.uk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectпрофесійна спрямованістьuk
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk
dc.subjectфундаментальні дисципліниuk
dc.titleДеякі аспекти розвитку особистості студента як майбутнього фахівця впродовж навчання у вищий школіuk
dc.typeArticle
dc.identifier.bbc74.58+74.20+88.40+88.840
dc.identifier.udc37.013.77:[378.147+373.5]


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію