dc.contributor.author | Хом'юк, І. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-05-27T20:21:37Z | en |
dc.date.available | 2017-05-27T20:21:37Z | en |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Хом’юк І. В. Готовність до зміни діяльності в контексті формування мобільності майбутніх інженерів [Текст] / І. В. Хом’юк // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія "Педагогіка". – Кременець : ВЦ КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2017. – Вип. 7. – С. 89–98. | uk |
dc.identifier.issn | 2410-2075 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/15486 | |
dc.description.abstract | У статті визначено, що саме здатність до гнучкого реагування на плинні умови майбутньому інженеру забезпечує професійна мобільність, яку бажано сформувати під час навчання у вишу. Автором проаналізовані поняття «професійна мобільність» та «готовність до зміни діяльності» і на основі аналізу науково-методичних праць встановлено, що категорія «професійна мобільність» є синтезом трьох основних категорій: готовність, спроможність і здатність. Наведено результати діагностування готовності майбутніх фахівців до зміни професійної діяльності. Визначено, що готовність до зміни діяльності можна розглядати не лише в контексті зміни професійної діяльності, але й у процесі навчально-пізнавальної діяльності студентів. Запропоновано складові готовності студентів до успішної реалізації математичної діяльності: психологічну готовність, теоретичну готовність (інтелектуальний, когнітивний компоненти), практичну готовність, готовність до подальшого математичного самовдосконалення. | uk |
dc.description.abstract | В статье определено, что именно способность к гибкому реагированию на текучие условия будущему инженеру обеспечивает профессиональная мобильность, которую желательно сформировать во время учебы в вузе. Автором проанализированы понятия «профессиональная мобильность» и «готовность к изменению деятельности» и на основе анализа научно-методических работ установлено, что категория «профессиональная мобильность» является синтезом трех основных категорий: готовность, способность и способность. Приведены результаты диагностирования готовности будущих специалистов к изменению профессиональной деятельности. Определено, что готовность к изменению деятельности можно рассматривать не только в контексте изменения профессиональной деятельности, но и в процессе учебно-познавательной деятельности студентов. Предложено составляющие готовности студентов к успешной реализации математической деятельности: психологическую готовность, теоретическую готовность (интеллектуальный, когнитивный компоненты), практическую готовность, готовность к дальнейшему математического самосовершенствования. | ru |
dc.description.abstract | It is defined in the artice that ability to flexible response to fluid conditions is provided by professional mobility of future engineer which must be created during study in higher education institution. The author has analysed the concepts «professional mobility» and «readiness for changing activity» and on the basis of the analysis of scientific and methodical works is established that the category «professional mobility» is synthesis of three main categories: readiness, talent and ability. Results of diagnosing of future experts readiness for changing professional activity are given. It is defined that readiness for changing activity can be considered not only in the context of changing professional activity, but also in the process of educational and cognitive activity of students. It is offered components of students readiness for successful implementation of mathematical activities: psychological readiness, theoretical readiness (intellectual, cognitive components), practical readiness, readiness to further mathematical self-improvement. | en |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка | uk |
dc.relation.ispartof | Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. – Вип. 7 : 89–98. | uk |
dc.subject | вища математика | uk |
dc.subject | готовність | uk |
dc.subject | математична мобільність | uk |
dc.subject | мобільність | uk |
dc.subject | професійна діяльність | uk |
dc.subject | професійна мобільність | uk |
dc.subject | высшая математика | ru |
dc.subject | готовность | ru |
dc.subject | математическая мобильность | ru |
dc.subject | мобильность | ru |
dc.subject | профессиональная деятельность | ru |
dc.subject | профессиональная мобильность | ru |
dc.subject | the higher mathematics | en |
dc.subject | readiness | en |
dc.subject | mathematical mobility | en |
dc.subject | mobility | en |
dc.subject | professional activity | en |
dc.subject | professional mobility | en |
dc.title | Готовність до зміни діяльності в контексті формування мобільності майбутніх інженерів | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.bbc | 74.58 | |
dc.identifier.udc | 371 | |