dc.contributor.author | Мокін, О. Б. | uk |
dc.contributor.author | Мокін, Б. І. | uk |
dc.contributor.author | Лобатюк, В. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-07-13T22:09:04Z | |
dc.date.available | 2017-07-13T22:09:04Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Мокін О. Б. Порівняльний аналіз та визначення областей застосування асинхронних електроприводів та електроприводів постійного струму в якості тягових установок електромобілів [Електронний ресурс] / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/all-feeem-2017/paper/view/1817. | uk |
dc.identifier.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/all-feeem-2017/paper/view/1817 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17013 | |
dc.description.abstract | Показано, що частотно-регульовані асинхронні електроприводи доцільно застосовувати в якості тягових установок лише в легкових електромобілях, вантажних електромобілях, призначених для перевезення легких вантажів, та в тролейбусах і трамваях міст, що лежать на горизонтальних поверхнях, а в якості тягових установок вантажних електромобілів, призначених для перевезення великих вантажів, та тролейбусів і трамваїв міст, що лежать на поверхнях зі складним рельєфом, доцільно застосовувати електроприводи постійного струму з електродвигунами послідовного збудження | uk |
dc.description.abstract | It is shown that asynchronous electrical drive unit with adjustable frequency better to use as a traction unit only for passenger electric vehicles and electrical trucks that designed for light loads transportation and also for city trolleybuses and trams that lie on horizontal surface. But for freight electric vehicles that designed for large loads transportation and city trolleybuses and trams that lie on surfaces with difficult terrain is better to use electric DC motors with serial excitation.. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. | uk |
dc.subject | електромобіль | uk |
dc.subject | трамвай | uk |
dc.subject | тролейбус | uk |
dc.subject | тяговий електропривод | uk |
dc.subject | асинхронний електродвигун | uk |
dc.subject | електродвигун постійного струму з послідовним збудженням | uk |
dc.subject | область застосування | uk |
dc.subject | electric vehicle | en |
dc.subject | trolleybus | en |
dc.subject | tram | en |
dc.subject | traction electrical drive | en |
dc.subject | asynchronous motor | en |
dc.subject | dc motor with series excitation | en |
dc.subject | area of application | uk |
dc.title | Порівняльний аналіз та визначення областей застосування асинхронних електроприводів та електроприводів постійного струму в якості тягових установок електромобілів | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 62-835 | |