dc.contributor.author | Бойко, В. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-07-13T22:30:36Z | |
dc.date.available | 2017-07-13T22:30:36Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Бойко В. А. Особливості використання грального рушія Unity для створення шутер-гри [Електронний ресурс] / В. А. Бойко // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2017/paper/view/3132. | uk |
dc.identifier.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2017/paper/view/3132 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17304 | |
dc.description.abstract | В даній роботі проводиться дослідження можливостей розробки шутер-гри за допомогою грального рушія Unity. Проводиться аналіз визначальних відмінностей у порівнянні з іншими ігровими рушіями, дослідження
особливостей розробки ігрових додатків за допомогою Unity. | uk |
dc.description.abstract | The work presents possibilities of development of a shooter game using game engine Unity. The analysis of differences of game development and research of development particularly with gaming applications using unity were made. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. | uk |
dc.subject | гральний рушій | uk |
dc.subject | скріптинг | uk |
dc.subject | ame engine | en |
dc.subject | Unity | en |
dc.subject | C# | en |
dc.subject | scripting | en |
dc.title | Особливості використання грального рушія Unity для створення шутер-гри | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.946 | |