Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГримайло, О. С.uk
dc.date.accessioned2017-07-13T23:04:46Z
dc.date.available2017-07-13T23:04:46Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationГримайло О. С. Sensory Marketing [Electronic resource] / О. С. Гримайло // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2017/paper/view/1927.uk
dc.identifier.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2017/paper/view/1927
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17603
dc.description.abstractThe article considers the ways to use sensory marketing for creation brands, improvement product quality and productivity.en
dc.description.abstractВ статті розглянуто способи використання сенсорного маркетингу в створенні брендів, підвищенні якості продукції та продуктивності.uk
dc.language.isoen_USen_US
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р.uk
dc.subjectсенсорний маркетингuk
dc.subjectсукупність зисківuk
dc.subjectупакуванняuk
dc.subjectрекламна тактикаuk
dc.subjectпринцип нейромаркетингуuk
dc.subjectsensory marketingen
dc.subjectbundle of benefitsen
dc.subjectpackagingen
dc.subjectpromotional tacticen
dc.subjectneuromarketing principleen
dc.titleSensory Marketingen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8.013


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію