dc.contributor.author | Драченко, Я. П. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-07-13T23:10:42Z | |
dc.date.available | 2017-07-13T23:10:42Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Драченко Я. П. Проблемно-символічний підхід в особистісному розвитку молодої людини як інноваційний спосіб управління її миследіяльністю [Електронний ресурс] / Я. П. Драченко // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2017/paper/view/2203. | uk |
dc.identifier.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2017/paper/view/2203 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17700 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається використання проблемно-символічного підходу в розвитку молодої особистості, його основні положення, практики, методології та історичне значення. Визначено сутність та роль проблеми і символу, їх зв’язок та використання у проблемно-символічному підході. | uk |
dc.description.abstract | In this article the problem-symbolic approach in the development of a young person, its main statements, practices, methodologies and historical meaning are considered. The essence of the problem and symbol is defined, their conjunction and the use in the problem-symbolic approach. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. | uk |
dc.subject | проблема | uk |
dc.subject | символ | uk |
dc.subject | символічна функція мислення | uk |
dc.subject | готовність | uk |
dc.subject | problem | en |
dc.subject | symbol | en |
dc.subject | problem-symbolic function of thinking | en |
dc.subject | readiness | en |
dc.title | Проблемно-символічний підхід в особистісному розвитку молодої людини як інноваційний спосіб управління її миследіяльністю | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 091 | |