Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДраченко, Я. П.uk
dc.date.accessioned2017-07-13T23:10:42Z
dc.date.available2017-07-13T23:10:42Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationДраченко Я. П. Проблемно-символічний підхід в особистісному розвитку молодої людини як інноваційний спосіб управління її миследіяльністю [Електронний ресурс] / Я. П. Драченко // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2017/paper/view/2203.uk
dc.identifier.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2017/paper/view/2203
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17700
dc.description.abstractУ статті розглядається використання проблемно-символічного підходу в розвитку молодої особистості, його основні положення, практики, методології та історичне значення. Визначено сутність та роль проблеми і символу, їх зв’язок та використання у проблемно-символічному підході.uk
dc.description.abstractIn this article the problem-symbolic approach in the development of a young person, its main statements, practices, methodologies and historical meaning are considered. The essence of the problem and symbol is defined, their conjunction and the use in the problem-symbolic approach.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р.uk
dc.subjectпроблемаuk
dc.subjectсимволuk
dc.subjectсимволічна функція мисленняuk
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectproblemen
dc.subjectsymbolen
dc.subjectproblem-symbolic function of thinkingen
dc.subjectreadinessen
dc.titleПроблемно-символічний підхід в особистісному розвитку молодої людини як інноваційний спосіб управління її миследіяльністюuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc091


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію