Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРогозіна, Л. А.uk
dc.contributor.authorНегур, А. А.uk
dc.contributor.authorЗалюбівська, О. Б.uk
dc.date.accessioned2017-07-13T23:10:52Z
dc.date.available2017-07-13T23:10:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationРогозіна Л. А. Педагогічні ідеї Д. Дьюї у світлі сучасних освітніх тенденцій [Електронний ресурс] / Л. А. Рогозіна, А. А. Негур, О. Б. Залюбівська // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2017/paper/view/2273.uk
dc.identifier.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2017/paper/view/2273
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17719
dc.description.abstractУ статті узагальнено положення прагматичної педагогіки Д. Дьюї; проведено порівняльний аналіз педагогічної теорії Д. Дьюї і традиційної системи навчання; розглянуто метод навчальних проектів та його затребуваність сучасною освітою.uk
dc.description.abstractIn the article, the provisions of pragmatic pedagogy of J. Dewey were summarized; the comparative analysis of pedagogical theory J. Dewey and the traditional system of education was conducted; the method of training projects and its demand for a modern education was described.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р.uk
dc.subjectпедагогіка прагматизмуuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectпедагогічний процесuk
dc.subjectмодель освітиuk
dc.subjectметод проектівuk
dc.subjectpragmatic pedagogyen
dc.subjecteducationen
dc.subjectpedagogical processen
dc.subjectthe model of educationen
dc.subjectthe method of projectsen
dc.titleПедагогічні ідеї Д. Дьюї у світлі сучасних освітніх тенденційuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.37.022


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію