Удосконалення якості підготовки майбутніх інженерів-педагогів шляхом імплементації європейських стандартів вищої освіти
Abstract
У статті представлено критичний аналіз процесу забезпечення якості освіти на сучасному етапі
науково-економічного розвитку України. Виокремлено основні проблеми в забезпечені якості вищої освіти та
поставлено завдання, щодо їх вирішення. Розглянуто Європейську систему забезпечення якості освіти, завдання
та вимоги щодо якості вищої освіти, та Європейські стандарти якості, які є підґрунтям її функціонування. На
основі проведеного аналітичного дослідження систематизовано основні вимоги та напрямки імплементації
Європейських стандартів у освітній простір ВНЗ в межах окремого підрозділу, що здійснює підготовку
майбутніх інженерів-педагогів, а саме «Випускаюча кафедра». Запропоновано розподілити освітню діяльність,
що здійснює«Випускаюча кафедра» за напрямками імплементації Європейських стандартів вищої освіти.На
основі запропонованих напрямків представленошляхи з удосконалення освітньої діяльностіз позиції
зацікавлених сторін (студент, викладач, роботодавець, забезпечуючий персонал).Представлено переваги в
здійсненні освітньої діяльності підрозділу«Випускаюча кафедра», при підготовці майбутніх інженерівпедагогів, відповідно до напрямків забезпечення якості згідно Європейських стандартів вищої освіти. The article presents a critical analysis of the process to ensure the quality of education at the present stage of scientific and economic development of Ukraine. The main problems in ensuring the quality of higher education and tasked to solve them. We consider the European system of quality assurance, objectives and requirements for the quality of higher education, and European quality standards, which are the basis of its functioning. On the basis of analytical study systematically the basic requirements and the direction of the implementation of European standards in the educational space of the university as a separate division responsible for the training of future engineers-teachers, namely "Graduate Department". It is proposed to distribute the educational work done by "Graduate Department" in areas of implementation of European standards of higher education. On the basis of the suggested directions presented ways for improving educational activities with stakeholders position (student, teacher, employer, providing staff). Presents advantages in the implementation of educational activities units "Graduate Department" in the preparation of future engineers-teachers, in accordance with the directions of quality assurance in accordance with the European standards of higher education.European standards of higher education.
URI:
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2017/paper/view/2295
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17729