dc.contributor.author | Магас, Л. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-07-13T23:12:21Z | |
dc.date.available | 2017-07-13T23:12:21Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Магас Л. М. Learning styles leading to new opportunities [Electronic resource] / Л. М. Магас // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2017/paper/view/2447. | uk |
dc.identifier.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2017/paper/view/2447 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17785 | |
dc.description.abstract | Howard Gardner’s work based on Multiple Intelligence has had a significant influence on educational practices. New approaches to teaching foreign languages, their implementation in the domain of the technical education are explored in the article. | en |
dc.description.abstract | Робота Ховарда Гарднера , яка базується на чисельних розумових здібностях має значний вплив на освітні методики. У даній статті вивчаються новітні підходи до викладання іноземних мов у технічних вишах. | uk |
dc.language.iso | en_US | en_US |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. | uk |
dc.subject | чисельні розумові здібності | uk |
dc.subject | активність | uk |
dc.subject | мультимедія | uk |
dc.subject | стилі навчання | uk |
dc.subject | толерантність | uk |
dc.subject | multiple intelligence | en |
dc.subject | activity | en |
dc.subject | multimedia | en |
dc.subject | learning styles | en |
dc.subject | tolerance | en |
dc.title | Learning styles leading to new opportunities | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 37.022:811.11 | |