Управління пізнавальною діяльністю студентів під час вивчення безпеки життєдіяльності шляхом впровадження методів проектного навчання
Abstract
Викладено інформацію щодо особливостей управління пізнавальною діяльністю студентів під час вивчення безпеки життєдіяльності шляхом використання методів проектного навчання. Запропоновано низку методичних рекомендацій з організації проектного навчання у вузах III–IV рівнів акредитації під час вивчення безпеки життєдіяльності.
Об’єкт дослідження – пізнавальна діяльність студентів вищих навчальних закладів III–IV рівнів акредитації під час вивчення безпеки життєдіяльності.
Мета роботи – обґрунтування можливості й доцільності використання методу проектів під час вивчення дисципліни «Безпека життєдіяльності».
З’ясовано, що проектний підхід значно підвищує мотивацію студентів до вивчення дисципліни «Безпека життєдіяльності», переводить отримані теоретичні відомості в практичну площину. Однак метод дослідницьких проектів обов’язково повинен ґрунтуватися на використанні сучасних інформаційних технологій і засобів автоматизації розрахунків.
Перспективи майбутніх досліджень полягають у з’ясуванні характерних особливостей проектного навчання за певними напрямами підготовки та розробці методичного забезпечення для його реалізації у вищих навчальних закладах III–IV рівнів акредитації.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/18144