• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові видання каф. ММЕ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові видання каф. ММЕ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Територіальний брендинг як інструмент розвитку та забезпечення конкурентоспроможності місцевих економік

Author
Карачина, Н. П.
Мороз, О. В.
Вакар, Т. В.
Karachyna, N. P.
Moroz, O. V.
Vakar, T. V.
Date
2017
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові видання каф. ММЕ [31]
Abstract
У статті запропоновано підхід до формування територіального брендингу на прикладі сільських територій України. Узагальнено основні тенденції сучасного маркетингу і брендингу, що дозволило обґрунтувати потенціал територіального брендингу. Проведено теоретичне узагальнення і запропоновано науково-методичні підходи щодо ідентифікації ролі фактору брендингу територій на основі ефекту капіталізації інституційних активів місцевих громад. На цій основі представлено принципи побудови моделей зростання місцевих економік. Розроблено методологію територіального бренду на основі атрибутів такого бренду. Уточнено і доповнено існуючі підходи до тлумачення основних категорій територіального брендингу. Основу авторського концепту склали методологія економічного виразу унікальних активів територій інституційного змісту як фактору потенційної монопольної переваги, а також формування нового типу самоорганізації в межах місцевих економік.
 
In the article the approach to the formation of regional branding on the example of rural areas of Ukraine. Generalized the main trends of modern marketing and branding, that allowed to justify the potential local branding. Conducted theoretical generalization and suggested instructional approaches to identify the role of factor branding areas on the basis of the effect of the capitalization of institutional assets of local communities. On this basis presents the principles of constructing models of the growth of local economies. Methodology regional brand based on the attributes of such a brand. Clarify and update existing approaches to the interpretation of the main categories of territorial branding. The basis of the author's concept of economic methodology, amounted to an expression of the unique assets of territories institutional content as a factor of potential monopoly, as well as the formation of a new type of self-organization within the local economies.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/18152
View/Open
стаття - Карачина Н.П., Мороз О.В., Вакар Т.В.pdf (327.1Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ