Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКарачина, Н. П.uk
dc.contributor.authorМороз, О. В.uk
dc.contributor.authorСемцов, В. М.uk
dc.contributor.authorKarachyna, N. P.en
dc.contributor.authorMoroz, O. V.en
dc.contributor.authorSemtsov, V. M.en
dc.date.accessioned2017-09-19T18:53:46Z
dc.date.available2017-09-19T18:53:46Z
dc.date.issued2017-10
dc.identifier.citationКарачина Н. П. Контрактне регулювання територіального брендингу [Електронний ресурс] / Н. П. Карачина, О. В. Мороз, В. М. Семцов // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2017. - № 5(10). - Режим доступу : http://www.easterneurope-ebm.in.ua//uk
dc.identifier.issn2518-1971
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/18187
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано визначальну роль контрактів при регулюванні відносин в економічній системі на прикладі територіального брендингу. Здійснено опис реципієнтів та бенефеціаріїв територіального брендингу, а також конфлікту інтересів груп економічних агентів. Описано зміст типової контрактної угоди при реалізації брендингу сільських територій. Відзначено, що особливе місце у такій контрактації належить запропонованому алгоритму управлінських дій, функціональній ідентифікації партнерських сторін, механізмів координації, контролю та санкціям за недотриманням альянсових угод, самовдосконалення економічних та відповідних контрактних відносин.uk
dc.description.abstractThe article substantiates the determinant role of contracts in the regulation of relations in the economic system on the example of local branding. Made a description of the recipients and benefecìarìïv regional branding, as well as conflict of interest groups of economic agents. Describes the contents of a typical contract transactions while implementing the branding of rural areas. It is noted that contractual arrangements in such a special place belongs to the proposed algorithm of managerial action, functional identification of affiliate parties, mechanisms for coordination, monitoring and sanctions for support of al′ânsovih deals, self-improvement, economic and contractual relations.en
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk
dc.relation.ispartofСхідна Європа: економіка, бізнес та управління. № 5.uk
dc.subjectінституціональна теоріяuk
dc.subjectконтрактuk
dc.subjectконтрактна угодаuk
dc.subjectтериторіальний брендингuk
dc.subjectконфлікт інтересівuk
dc.subjectекономічні агентиuk
dc.subjectinstitutional theoryen
dc.subjectcontracten
dc.subjectcontract agreementen
dc.subjectterritorial brandingen
dc.subjectconflict of interesten
dc.subjecteconomic agentsen
dc.titleКонтрактне регулювання територіального брендингуuk
dc.title.alternativeContract regulating of the regional brandingen
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію