dc.contributor.author | Костін, О. К. | uk |
dc.contributor.author | Короліцький, М. О. | uk |
dc.contributor.author | Костюк, В. В. | uk |
dc.contributor.author | Гайдей, В. Л. | uk |
dc.contributor.author | Майданюк, В. П. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-10-06T10:02:32Z | |
dc.date.available | 2017-10-06T10:02:32Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Розвиток та впровадження комп'ютерної програми "Set based story generator" [Електронний ресурс] / О. К. Костін, М. О. Короліцький, В. В. Костюк [та ін.] // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2017/paper/view/3240. | uk |
dc.identifier.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2017/paper/view/3240 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/18332 | |
dc.description.abstract | Розглянуто можливості автоматизації процесу генерації історій, персонажів та ситуацій, а також створення та редагування пресетів як основи для генерації ігрового віртуального світу. | uk |
dc.description.abstract | The possibilities of automating the process of generating stories, characters and situations, as well as creation and edit presets as the basis for generating virtual gaming world were reviewed. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. | uk |
dc.subject | генерація історій | uk |
dc.subject | створення персонажів | uk |
dc.subject | ігровий віртуальний світ | uk |
dc.subject | generation of histories | en |
dc.subject | character creation | en |
dc.subject | the game virtual world | en |
dc.title | Розвиток та впровадження комп'ютерної програми "Set based story generator" | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.624 | |