Економічне оцінювання інституційних факторів в системі брендингу
Автор
Мороз, О. В.
Карачина, Н. П.
Семцов, В. М.
Moroz, O. V.
Karachyna, N. P.
Semtsov, V. M.
Дата
2017-09Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [353]
Анотації
У статті здійснено аналізування інституційних факторів при поясненні відмінностей щодо соціально-економічних показників окремих сільських громад. Отримані дані представляються перспективними при корегуванні подальших аграрних реформ, де повинні бути задіяні: аналіз інституційних особливостей окремих суб’єктів господарювання, визначення потенційних факторів їхньої конкурентоспроможності, імплементація цих факторів до процесу модернізації економічних відносин. The article made the analysis of the institutional factors in explaining the differences regarding the socio-economic indices of individual rural communities. The data appear to be promising in correcting further agrarian reforms, where should be used: an analysis of the institutional features of the individual subjects, identifying potential factors of their competitiveness, implementation of these.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/18572