Провідні засади педагогічної системи професора П. О. Андрійчука
Leading principles of pedagogical system of professor P. О. Andriychuk
Автор
Сідлецька, Т. І.
Sidletska T. I.
Дата
2018Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ФГН [162]
- Наукові роботи каф. СПН [678]
Анотації
В статті розкриваються провідні теоретико-методологічні принципи педагогічної системи професора П. О. Андрійчука в аспекті сучасних тенденцій музичної педагогіки. Leading open up in the article theory-methodology principles of the pedagogical system of open up in the article professor P. О. Andriychuk in the aspect of modern tendencies of musical pedagogics.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19725
Відкрити
Пов'язані елементи
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Методологічний концепт комунікативного підходу в освіті та педагогіці
Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2012)Зроблена спроба означення комунікативного підходу як важливого методологічного принципу освіти та педагогіки. Увага акцентується на аналізі комунікації як онтологічної, телеологічної та аксіологічної основи розвитку ... -
Педагогічні умови формування інженерного мислення студентів технічних університетів у процесі навчання вищої математики
Кирилащук, Світлана Анатоліївна; Кирилащук, Светлана Анатольевна; Kyrylashchuk, S. A. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2010)У дисертації визначено педагогічні умови формування у студентів технічних університетів інженерного мислення (ІМ) під час навчання вищої математики; розроблено модель процесу формування ІМ студентів технічних університетів. ... -
Педагогічні умови формування інженерного мислення студентів технічних університетів у процесі навчання вищої математики
Кирилащук, Світлана Анатоліївна; Кирилащук, Светлана Анатольевна; Kyrylashchuk, S. A. (Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2010)У дисертації визначено педагогічні умови формування у студентів технічних університетів інженерного мислення (ІМ) під час навчання вищої математики; розроблено модель процесу формування ІМ студентів технічних університетів. ...