Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом'юк, В. В.uk
dc.date.accessioned2018-03-04T17:21:21Z
dc.date.available2018-03-04T17:21:21Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationХом’юк В. В. Шкільна математична освіта в Україні та за кордоном в контексті формування математичної компетентності майбутніх інженерів [Текст] / В. В. Хом’юк // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія "Педагогіка". – Кременець : ВЦ КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2017. – Вип. 8. – С. 183–191.uk
dc.identifier.issn2410-2075
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19746
dc.description.abstractУ статті визначено, що фундаментальна природничо-математична освіта є одним з основних факторів розвитку особистості. Автором проаналізовано та узагальнено різні підходи до підвищення рівня довузівської математичної підготовки студентів першого курсу навчання інженерних спеціальностей технічного ВНЗ в Україні та за кордоном, зокрема у Німеччині, США, Австрії. Прослідковано, в якому стані перебувають знання абітурієнтів з математики, на прикладі, одного із ВНЗ України, а саме Вінницького національного технічного університету. Наведено результати дослідження шкільного рівня математичної підготовки студентів першого курсу факультету машинобудування та транспорту. Проведено порівняльний аналіз результатів написання «нульової» контрольної роботи із елементарної математики, середнього балу атестату та ЗНО, який показав, що результати навчання студентів з вищої математики слабко пов’язані з балами відповідних сертифікатів ЗНО.uk
dc.description.abstractВ статье определено, что фундаментальное естественно-математическое образование является одним из основных факторов развития личности. Автором проанализированы и обобщены различные подходы к повышению уровня довузовской математической подготовки студентов первого курса инженерных специальностей технического вуза в Украине и за рубежом, в частности в Германии, США, Австрии. Прослежены, в каком состоянии находятся знания абитуриентов по математике, на примере одного из вузов Украины, а именно Винницкого национального технического университета. Приведены результаты исследования школьного уровня математической подготовки студентов факультету машиностроения и транспорта. Выполнен сравнительный анализ результатов написания «нулевой» контрольной работы по элементарной математике, среднего балла аттестата и ЗНО, который показал, что результаты студентов по высшей математике слабо связаны с баллами соответствующих сертификатов ЗНО.ru
dc.description.abstractThe article stipulates that the fundamental natural and mathematical education is a major factor in the development of the individual, needs updating its content with regard to social requests and needs of innovative development of science and industry, the introduction of modern teaching methods, improving the mechanisms for evaluating the results of training activities. And that level of mathematical training school affects the subsequent formation of mathematical competence of students of engineering specialties. The author analyzed and summarized the different approaches enhance mathematical training first-year students study engineering graduates of technical universities in Ukraine and abroad, in particular in Germany, the USA, Austria. The results of the research school of mathematical preparation of students of engineering and transport Vinnitsa National Technical University.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченкаuk
dc.relation.ispartofНауковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Вип. 8 : 183–191.uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогікаuk
dc.subjectабітурієнтuk
dc.subjectінженерні спеціальностіuk
dc.subjectматематична компетентністьuk
dc.subjectшкільна математична освітаuk
dc.subjectабитуриентru
dc.subjectинженерные специальностиru
dc.subjectматематическая компетентностьru
dc.subjectшкольное математическое образованиеru
dc.subjectapplicanten
dc.subjectspecialty engineeringen
dc.subjectmathematical competenceen
dc.subjectschool mathematical educationen
dc.titleШкільна математична освіта в Україні та за кордоном в контексті формування математичної компетентності майбутніх інженерівuk
dc.typeArticle
dc.identifier.bbc74.58
dc.identifier.udc371


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію