dc.contributor.author | Хом'юк, І. В. | uk |
dc.contributor.author | Петрук, В. А. | uk |
dc.contributor.author | Хом'юк, В. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2018-03-04T18:05:15Z | |
dc.date.available | 2018-03-04T18:05:15Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Хом’юк І. В. Фактори впливу на професійне самовизначення особистості в умовах ринкової економіки [Текст] / І. В. Хом’юк, В. А. Петрук, В. В. Хом’юк // Педагогіка безпеки. – Вінниця : ВНТУ, 2017. – Вип. 1. – С. 6–12. | uk |
dc.identifier.issn | 2524-1087 | |
dc.identifier.issn | 2524-1079 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19748 | |
dc.identifier.uri | https://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/26 | |
dc.description.abstract | В статті проаналізовано проблему професійного самовизначення особистості. Визначено, що саме професійна орієнтація забезпечує ознайомлення зі змістом і перспективами розвитку професій, формами та умовами їх здобуття, станом та потребами ринку праці в кадрах, вимогами професій до особистості, можливостями професійно-кваліфікаційного становлення. Впливовим чинником на професійну орієнтацію визначено центри довузівської підготовки при ВНЗ, де учні отримують широкий спектр інформації щодо спеціальностей, знайомляться з викладачами, матеріально-технічною базою. Автором охарактеризовано особистісно-психологічні та соціально-економічні протиріччя, пов’язані із професійним самовизначенням молоді в умовах ринкової економіки. Наведено результати анкетування студентів-першокурсників ВНТУ, мета якого визначити рівень професійної орієнтації студентів до навчання за обраною спеціальністю. | uk |
dc.description.abstract | В статье проанализирована проблема профессионального самоопределения личности. Определено, что именно профессиональная ориентация обеспечивает ознакомление с содержанием и перспективами развития профессий, формами и условиями их получения, состоянием и потребностями рынка труда в кадрах, требованиями профессий к личности, возможностями профессионально-квалификационного становления. Влиятельным фактором на профессиональную ориентацию определены центры довузовской подготовки при вузах, где ученики получают широкий спектр информации о специальностях, знакомятся с преподавателями, материально-технической базой. Автором охарактеризованы личностно-психологические и социально-экономические противоречия, связанные с профессиональным самоопределением молодежи в условиях рыночной экономики. Приведены результаты анкетирования студентов-первокурсников ВНТУ, цель которого определить уровень профессиональной ориентации студентов к обучению по выбранной специальности. | ru |
dc.description.abstract | In the article analyzed the problem of professional self-identity. The determined that it provides vocational guidance familiarization with the content and prospects of jobs, forms and terms of competition, the state and labor market needs in personnel, requirements for the individual professions, vocational qualification opportunities of development. Influential factor in vocational guidance centers identified in the Preparatory school, where students receive a wide range of information on specialties, meet with teachers logistics. The author describes personal and psychological, social and economic contradictions related to professional self-determination of young people in a market economy. Are defined the results of the survey of first-year students Vinnytsia National technical University, which aims to determine the level of professional orientation of students to study in the chosen field. | en |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Педагогіка безпеки. Вип. 1 : 6–12. | uk |
dc.subject | вибір професії | uk |
dc.subject | професійне самовизначення | uk |
dc.subject | профорієнтація | uk |
dc.subject | професійний вибір | uk |
dc.subject | професія | uk |
dc.subject | выбор профессии | ru |
dc.subject | профессиональное самоопределение | ru |
dc.subject | профориентация | ru |
dc.subject | профессиональный выбор | ru |
dc.subject | профессия | ru |
dc.subject | professional choice | en |
dc.subject | professional self-guidance | en |
dc.subject | professional orientation | en |
dc.subject | professional choices profession | en |
dc.subject | profession | en |
dc.title | Фактори впливу на професійне самовизначення особистості в умовах ринкової економіки | uk |
dc.title.alternative | Factors affecting professional self-identity in market economy | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 378.147 | |
dc.relation.references | Юнг К. Г. Человек и его символы / К. Г. Юнг, М. Л. фон Франц, Дж. Л. Хендерсон. – М. : Серебряные нити, 1997. – 368 с. | ru |
dc.relation.references | Маркова А. К. Психология профессионализма / А. К. Маркова. – М. : Междунар. гуманит. фонд «Знание», 1996. – 308 с. | ru |
dc.relation.references | Пряжникова Е. Ю. Профориентация : учеб. пособ. / Е. Ю. Пряжникова, Н. С. Пряж-ников.– М. : Академия, 2005. – 496 с. | ru |
dc.relation.references | Хом’юк І. В. Теоретико-методичні засади формування базового рівня професійної мобільності майбутніх ін-женерів : монографія / Хом’юк І. В. – Вінниця : УНІВЕРСУМ. – Вінниця, 2012. –380 с. | uk |
dc.relation.references | Хом’юк В. В. Проблеми та перспективи багаторівневої вищої професійної освіти / В. В. Хом’юк // «Теоретичні та практичні аспекти розвитку сучасної педагогіки та психології» : зб. тез наук. робіт учасників міжнар. науково-практичної конф. (Львів, 26 черв. 2015 р.). – Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2015. – С. 99–103. | uk |
dc.relation.references | Варнавських Н. М. Проблеми професійного самовизначення молоді на сучасному етапі ринкових перетворень / Н. М. Варнавських // Педагогіка і психологія. – 2002. – No 4. – С. 109–115. | uk |
dc.relation.references | Хом’юк І. В. Професійна орієнтація як засіб забезпечення професійної мобільності / І. В. Хом’юк // Педагогі ч-ні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Суми : Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, 2010. – Вип. No 8(10). – С. 318–326. | uk |
dc.relation.references | Зеер Э. Ф. Кризисы профессионального становления личности / Э. Ф. Зеер, Э. Э. Сыма-нюк // Психологичес-кий журнал. – 2003. – Т. 18. – No 6. – С. 35–44. | ru |
dc.relation.references | Петрова Е. А. Теоретико-методологические основания исследования проблем успешной профессиональной самореализации студентов вуза / Петрова Е. А., Белякова Н. В., Несте- рова А. А. – М. : Российский государственный социальный университет, 2009. – 176 | ru |