Теоретичні засади проектування системи розширення ринків збуту вітчизняних підприємств
Author
Азарова, А. О.
Павлов, С. В.
Логвинюк, М. П.
Date
2017Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Монографія виконана в межах держбюджетної теми «Моделювання економічної поведінки та стратегії розвитку суб`єктів господарювання» та комплексної ініційованої теми «Методологія соціально-економічного, інформаційного та науково-технічного розвитку регіонів, галузей виробництва, підприємств та їх об’єднань» і розрахована на широке коло вітчизняних фахівців, науковців, політиків, державних службовців. Представлено результати досліджень з теорії, методики та практики діяльності підприємств.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19902