Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАзарова, А. О.uk
dc.contributor.authorПрисяжнюк, М. В.uk
dc.contributor.authorАзарова, А. А.ru
dc.contributor.authorПрисяжнюк, М. В.ru
dc.contributor.authorAzarova, A. O.en
dc.contributor.authorPrisyajnyuk, M. V.en
dc.date.accessioned2018-03-21T21:20:35Z
dc.date.available2018-03-21T21:20:35Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationАзарова А. О. Обґрунтування вибору оптимального програмного продукту управління збутом на підприємстві засобами лінійної моделі зважених сум [Електронний ресурс] / А. О. Азарова, М. В. Присяжнюк // Глобальні та національні проблеми економіки : електронне наукове видання. – 2018. – Вип. 22. – Режим доступу: http://global-national.in.ua/issue-22-2018.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19903
dc.description.abstractДосліджено роль збутової політики в умовах функціонування вітчизняних підприємств. Розглянуто підходи з формування системи збуту у сучасних ринкових умовах. Проаналізовано програмні продукти, що дають змогу удосконалити збутову діяльність підприємства. Проведено критеріальне оцінювання функціональних можливостей ПЗ. Обґрунтовано ефективність власної математичної моделі оцінювання ПЗ.uk
dc.description.abstractИсследована роль сбытовой политики в условиях функционирования отечественных предприятий. Рассмотрены подходы по формированию системы сбыта в современных рыночных условиях. Проанализированы программные продукты, позволяющие усовершенствовать сбытовую деятельность предприятия. Проведено критериальное оценивание функциональных возможностей ПО. Обоснована эффективность собственной математической модели оценки ПО.ru
dc.description.abstractThe role of marketing policy in the conditions of functioning of domestic enterprises is investigated. Approaches to the formation of the sales system in modern market conditions are considered. The analysis of software products, which allow to improve the sales activity of the enterprise. Critical evaluation of functional capabilities of software tools is carried out. The efficiency of its own mathematical model of software evaluation is substantiated.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherМиколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинськогоuk
dc.relation.ispartofГлобальні та національні проблеми економіки : електронне наукове видання. Вип. 22.uk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectзбутова політикаuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectпрограмні засобиuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectсбытru
dc.subjectсбытовая политикаru
dc.subjectмодельru
dc.subjectпрограммные средстваru
dc.subjectпредприятиеru
dc.subjectsalesen
dc.subjectsales policyen
dc.subjectmodelen
dc.subjectsoftwareen
dc.subjectenterpriseen
dc.titleОбґрунтування вибору оптимального програмного продукту управління збутом на підприємстві засобами лінійної моделі зважених сумuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc658. 82: 004. 4


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію