Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМіронова, В. С.uk
dc.contributor.authorПрищак, М. Д.uk
dc.date.accessioned2018-05-25T10:45:46Z
dc.date.available2018-05-25T10:45:46Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationМіронова В. С. Сенсорний маркетинг як елемент психологічного впливу маркетолога [Електронний ресурс] / В. С. Міронова, М. Д. Прищак // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/4301.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/20195
dc.description.abstractЗапропоновано використання маркетингового методу сенсорного впливу на підсвідомість споживачів, який дозволить підвищити ефективність продажів у будь-якій сфері людської діяльності.uk
dc.description.abstractThe marketing method of sensory influence on consumers' subconsciousness, which will allow to increase sales efficiency in any sphere of human activity, is proposed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/4301
dc.subjectсенсорний маркетингuk
dc.subjectвплив на підсвідомістьuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectпродажіuk
dc.subjectsensory marketingen
dc.subjectinfluence on the subconsciousen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectsalesen
dc.titleСенсорний маркетинг як елемент психологічного впливу маркетологаuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію