Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorMagas, L. M.en
dc.contributor.authorIlchenko, M.en
dc.contributor.authorМагас, Л. М.uk
dc.contributor.authorІльченко, М.uk
dc.date.accessioned2018-05-25T10:46:20Z
dc.date.available2018-05-25T10:46:20Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationMagas, L. M. Artificial intellegence in computer games [Electronic resource] / L. M. Magas, М. Ilchenko // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/4434.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/20225
dc.description.abstractThe article describes general principles in game AI development. Several algorithms and methods of AI behavior are presented.en
dc.language.isoenen
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/4434
dc.subjectartificial intelligenceen
dc.subjectgame developmenten
dc.titleArtificial intellegence in computer gamesen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.8


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію