Artificial intellegence in computer games
dc.contributor.author | Magas, L. M. | en |
dc.contributor.author | Ilchenko, M. | en |
dc.contributor.author | Магас, Л. М. | uk |
dc.contributor.author | Ільченко, М. | uk |
dc.date.accessioned | 2018-05-25T10:46:20Z | |
dc.date.available | 2018-05-25T10:46:20Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Magas, L. M. Artificial intellegence in computer games [Electronic resource] / L. M. Magas, М. Ilchenko // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/4434. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/20225 | |
dc.description.abstract | The article describes general principles in game AI development. Several algorithms and methods of AI behavior are presented. | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/4434 | |
dc.subject | artificial intelligence | en |
dc.subject | game development | en |
dc.title | Artificial intellegence in computer games | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.8 |