Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorІванчик, Т. В.uk
dc.date.accessioned2018-05-25T10:54:07Z
dc.date.available2018-05-25T10:54:07Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationІванчик Т. В. Marketing research in tourism industry [Electronic resource] / Т. В. Іванчик // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/3982.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/20394
dc.description.abstractThe article considers the main stages of marketing research process in the tourism industry. The application of the scientific methods of defining the problem and getting problem- specific data is presented and analyzed. There are suggested some methods for obtaining data to provide necessary information for marketing strategy in tourismen
dc.description.abstractУ статті досліджено основні етапи маркетингових досліджень у сфері туризму. Представлено та проаналізовано застосування наукових методів визначення проблеми та отримання специфічних даних.uk
dc.language.isoen_USen_US
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/3982
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectідеальний споживачuk
dc.subjectопитуванняuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.titleMarketing research in tourism industryen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc338.48


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію