dc.contributor.author | Медведєва, С. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2018-05-25T10:54:54Z | |
dc.date.available | 2018-05-25T10:54:54Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Медведєва С. О. Different approaches of studying grammar [Electronic resource] / С. О. Медведєва // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/4020. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/20405 | |
dc.description.abstract | Much attention has always been paid to teaching grammar of a foreign language under study to students. Different approaches have been developed throughout the historical timeline. But as for now, Communicative Language Teaching and Task-Based Language Teaching are considered to be the ones that facilitate communication both written and oral. | en |
dc.description.abstract | Викладанню граматики іноземної мови завжди приділялася велика увага. В ході історії було розроблено декілька підходів до навчання граматики. На сьогоднішній день комунікативний підхід до навчання іноземним мовам і навчання, що базується на виконанні поставлених завдань визнані як такі, що сприяють формуванню комунікативних навичок у студентів, як усних так і письмових, роблячи акцент на спілкуванні наближеному до реального життя.. | uk |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/4020 | |
dc.subject | Викладання граматики | uk |
dc.subject | формування граматичних навичок | uk |
dc.subject | граматико-перекладний метод | uk |
dc.subject | аудіо-лінгвальнийметод | uk |
dc.subject | комунікативний підхід | uk |
dc.subject | навчання, що базується на виконанні поставлених завдань | uk |
dc.subject | контрольована діяльність | uk |
dc.subject | контрольована практика | uk |
dc.subject | Grammar teaching | en |
dc.subject | grammar skills development | en |
dc.subject | Grammar-Translation Method | en |
dc.subject | Audio-Lingual Method | en |
dc.subject | Communicative Language Teaching | en |
dc.subject | Task-Based Language Teaching | en |
dc.subject | controlled activities | en |
dc.subject | controlled practice | en |
dc.title | Different approaches of studying grammar | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 811.111`36 | |