Наукові роботи каф. КЕМСК: Недавні надходження
Відображеня елементи 321-340 із 448
-
Автоматизоване управління комп'ютерною технологією навчання операторів хімводоочистки ТЕС
(ВНТУ, 2004)Представлені методи комп'ютерної технології підготовки експлуатаційників теплових електростанцій. Для навчання операторів та експлуатаційників блоків ТЕС використовується комп'ютерний тренажер. Визначено підхід до створення ... -
Експериментальна ідентифікація математичної моделі динаміки електропривода трамвая
(ВНТУ, 2004)Розроблено методику експериментального визначення параметрів математичної моделі динаміки електропривода трамвая. Запропонована методика враховує як особливості трамвая, що пов'язані із одночасним його рухом у часі і ... -
Слабкі множини та їх застосування до розв'язання задач прийняття рішень в умовах невизначеності даних
(ВНТУ, 2004)Вводиться поняття слабкої множини, як загальнішої математичної структури ніж звичайна та нечітка множина. Показано, що використання слабких множин в математичних моделях процесів пошуку оптимальних рішень в умовах ... -
Синтез структури системи технічного діагностування тягових електричних двигунів трамвая
(ВНТУ, 2004)Розроблено математичну модель, на основі якої синтезовано структурну схему системи для технічного діагностування тягових електричних двигунів трамвая -
Методологічні основи матеріального стимулювання ефективної діяльності персоналу ВНЗ із підготовки науково-педагогічних кадрів та створення якісної наукової продукції
(ВНТУ, 2004)Розроблено методику оцінки ефективності діяльності професорів та докторів наук ВНЗ у напрямку підготовки висококваліфікованих науково-педагогічних кадрів та випуску якісної наукової продукції. На базі даної методики ... -
Технологія швидкої підготовки лекцій для дистанційної форми навчання
(ВНТУ, 2004)Запропонована технологія дозволить готувати електронні варіанти лекцій, придатні для використання їх у дистанційній формі навчання, швидко, якісно і за мінімуму зусиль у порівнянні з відомими технологіями. Лекційний матеріал ... -
Математичні моделі в задачі оптимізації електропривода трамвая при його сталому навантаженні
(ВНТУ, 2004)Побудовано математичні моделі для визначення оптимальних законів зміни струму якоря та кутової швидкості обертання вала ротора електричних двигунів електропривода трамвая при його сталому навантаженні. -
Математична модель кривої намагнічування електричного двигуна постійного струму з послідовним збудженням для задач оптимізації
(ВНТУ, 2004)Побудовано математичну модель кривої намагнічування електричного двигуна постійного струму з послідовним збудженням, придатну для розв'язання задач оптимізації електроприводів на основі цього класу електродвигунів, і ... -
Синтез структури системи для діагностування прискорювача трамвая
(ВНТУ, 2004)Розроблено математичну модель, на основі якої синтезовано структурну схему системи для діагностування прискорювача трамвая. -
Визначення та розподілення втрат електричної енергії між споживачами
(ВНТУ, 2004)Запропоновані матричні формули розподілення втрат електричної енергії між споживачами, які можуть бути використані під час експлуатації промислових розподільних мереж при нормуванні і контролі електроспоживання, під час ... -
Способи зменшення втрат електроенергії трамваєм
(Харьковская национальная академия городского хозяйства, 2009)Запропоновані способи зменшення електроспоживання трамваєм, які базуються на зменшенні втрат в процесі перетворенні енергії -
До питання контролю гальмівної системи тролейбуса
(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2010)Обговорюється проблема контролю гальмівної системи тролейбуса в процесі його роботи на маршруті. Розглядається визначення поточної гальмівної сили з врахуванням параметрів руху тролейбуса та особливостей реакції водія -
Міжвузівський вебінар-захист комплексного дипломного проекту
(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2010)В статті розглядається досвід організації захисту міжвузівського комплексного дипломного проекту в режимі Інтернет - конференції, виконано аналіз результатів та підбито підсумки проведення даного захисту -
До питання тепловізійної діагностики електричних машин
(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2011)В роботі розглядається питання особливостей тепловізійної діагностики електричних машин, зокрема визначення центра ваги теплограми з використанням теорії нечітких множин -
Пристрій для контролю вводів силових трансформаторів під робочою напругою
(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2011)В роботі розглядається трансформатор із вводами, які мають внутрішню ізоляцію конденсаторного типу. Проаналізовано методи безперервного контролю трансформаторних вводів, на підставі чого вибрано найбільш оптимальний. ... -
Розробка математичної моделі роботи прискорювача трамвая
(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2011)Розглядається питання математичного опису роботи прискорювача трамвая КТ-4СУ. Здійснено удоско-налення існуючої математичної моделі функціонування трамвая, що дозволило більш об’єктивно описати поведінку прискорювача -
До питання діагностування трансформатора тягової підстанції
(Національний технічний університет „Харківський політехнічний іінститут”, 2010)В роботі здійснено аналіз існуючих підходів діагностування трансформаторів. Запропоновано здійснювати діагностування сухого трансформатора тягової підстанції за станом температури найбільш нагрітої точки обмоток трансформатора, ... -
Математична модель та структура пристрою для діагностування барабанно-колодкового гальма трамвая
(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2010)Обговорюється можливість діагностування барабанно-колодкового гальма за рахунок вимірювання затримки часу між подачею сигналу на привод гальма та початком гальмування з урахування особливостей функціонування даної системи трамвая -
Математична модель та структура пристрою для діагностування прискорювача трамвая
(Вісник Кременчуцького державного університету імені Михайла Остроградського, 2010) -
До питання контролю та реєстрації параметрів роботи трамвая
(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2007)В роботі розглянуто питання економії електроенергії трамваєм на маршруті шляхом задання оптимального закону зміни швидкості руху вагону між зупинками. Для запропонованого способу запропонований закон оптимального руху ...