Наукові роботи каф. КЕМСК: Недавні надходження
Відображеня елементи 341-360 із 460
-
Синтез структури системи для діагностування прискорювача трамвая
(ВНТУ, 2004)Розроблено математичну модель, на основі якої синтезовано структурну схему системи для діагностування прискорювача трамвая. -
Визначення та розподілення втрат електричної енергії між споживачами
(ВНТУ, 2004)Запропоновані матричні формули розподілення втрат електричної енергії між споживачами, які можуть бути використані під час експлуатації промислових розподільних мереж при нормуванні і контролі електроспоживання, під час ... -
Способи зменшення втрат електроенергії трамваєм
(Харьковская национальная академия городского хозяйства, 2009)Запропоновані способи зменшення електроспоживання трамваєм, які базуються на зменшенні втрат в процесі перетворенні енергії -
До питання контролю гальмівної системи тролейбуса
(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2010)Обговорюється проблема контролю гальмівної системи тролейбуса в процесі його роботи на маршруті. Розглядається визначення поточної гальмівної сили з врахуванням параметрів руху тролейбуса та особливостей реакції водія -
Міжвузівський вебінар-захист комплексного дипломного проекту
(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2010)В статті розглядається досвід організації захисту міжвузівського комплексного дипломного проекту в режимі Інтернет - конференції, виконано аналіз результатів та підбито підсумки проведення даного захисту -
До питання тепловізійної діагностики електричних машин
(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2011)В роботі розглядається питання особливостей тепловізійної діагностики електричних машин, зокрема визначення центра ваги теплограми з використанням теорії нечітких множин -
Пристрій для контролю вводів силових трансформаторів під робочою напругою
(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2011)В роботі розглядається трансформатор із вводами, які мають внутрішню ізоляцію конденсаторного типу. Проаналізовано методи безперервного контролю трансформаторних вводів, на підставі чого вибрано найбільш оптимальний. ... -
Розробка математичної моделі роботи прискорювача трамвая
(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2011)Розглядається питання математичного опису роботи прискорювача трамвая КТ-4СУ. Здійснено удоско-налення існуючої математичної моделі функціонування трамвая, що дозволило більш об’єктивно описати поведінку прискорювача -
До питання діагностування трансформатора тягової підстанції
(Національний технічний університет „Харківський політехнічний іінститут”, 2010)В роботі здійснено аналіз існуючих підходів діагностування трансформаторів. Запропоновано здійснювати діагностування сухого трансформатора тягової підстанції за станом температури найбільш нагрітої точки обмоток трансформатора, ... -
Математична модель та структура пристрою для діагностування барабанно-колодкового гальма трамвая
(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2010)Обговорюється можливість діагностування барабанно-колодкового гальма за рахунок вимірювання затримки часу між подачею сигналу на привод гальма та початком гальмування з урахування особливостей функціонування даної системи трамвая -
Математична модель та структура пристрою для діагностування прискорювача трамвая
(Вісник Кременчуцького державного університету імені Михайла Остроградського, 2010) -
До питання контролю та реєстрації параметрів роботи трамвая
(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2007)В роботі розглянуто питання економії електроенергії трамваєм на маршруті шляхом задання оптимального закону зміни швидкості руху вагону між зупинками. Для запропонованого способу запропонований закон оптимального руху ... -
Математична модель, алгоритм та пристрій для діагностування прискорювача трамвая КТ-4СУ з релейно-контакторною системою керування
(ВНТУ, 2007)Проаналізовано основні несправності, через які порушується нормальне функціонування прискорювач трамвая, а також існуючі системи діагностування його технічного стану. Запропоновано новий підхід до реалізації системи ... -
До питань оптимізації руху міського електротранспорту
(Днепродзержинский государственный технический университет, 2007)В роботі здійснено аналіз проблеми оптимізації руху міського електротранспорту з точки зору забезпечення відповідного сервісу обслуговування пасажирів та зменшення кількості вагонів на маршруті при максимальній їх ... -
Вплив факторів технічного стану транспортного засобу на витрату електроенергії
(ВНТУ, 2007)Розглянуто складові енерговитрат трамвая, одна з яких – сила опору руху вагона. Дано характеристику методам, за допомогою яких можна визначити цю складову. Запропоновано новий підхід до визначення питомої величини опору ... -
Розробка лічильника електроенергії постійного струму для трамвая
(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2007)Розглянуто питання контролю спожитої електроенергії міським електротранспортом. Запропоновано розв’язати дану задачу, розробивши лічильник електроенергії постійного струму. В результаті виконаних досліджень отримано ... -
Математична модель та мікроконтролерний пристрій для діагностування барабанно-колодкового гальма трамвая
(ВНТУ, 2006)В статті проаналізовано питання доцільності діагностування барабанно-колодкового гальма трамвая в функції часу. Розглянуто особливості функціонування даної системи. Запропоновано математичну модель функціонування пристрою ... -
Дослідження процесу електроспоживання трамваями на маршрутах
(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2006)В статті на основі статистичних даних Вінницького трамвайного депо підтверджено, що процес електроспоживання трамваями підпорядковується нормальному логарифмічному закону розподілу. Синтезовані математичні регресійні моделі ... -
Автоматизація процесу побудови регресійних математичних моделей споживання електроенергії трамваями на маршрутах
(ВНТУ, 2006)Обґрунтовано необхідність створення програмного продукту для автоматизації процесу побудови регресійних математичних моделей споживання електроенергії трамваями на маршрутах. Розроблено програму "ModelAvtoreg" на базі ... -
До питання визначення необхідної кількості вагонів міського електротранспорту на маршруті
(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2006)В статті розглянуто особливості руху міського електротранспорту, на основі чого вибрана модель для визначення оптимальної кількості вагонів на маршруті для розв’язання задачі складання розкладу руху електротранспорту. ...