Наукові роботи каф. КЕМСК: Недавні надходження
Відображеня елементи 361-380 із 460
-
Програма „Розрахунок розкладу руху електротранспорту”
(ВНТУ, 2005)У статті розглянуто програмний продукт, який було створено на основі розробленої математичної моделі руху міського електротранспорту. Програма містить в собі всі функції, необхідні для оптимального складання моделей руху ... -
До питання технічної діагностики прискорювача трамвая
(Національний технічний університет „Харківський політехнічний інститут”, 2005)В роботі здійснено удосконалення існуючої математичної моделі функціонування прискорювача трамвая, розроблено алгоритм функціонування системи технічної діагностики прискорювача та синтезовано її структуру -
Спосіб економії електроенергії трамваєм КТ 4СУ в холодну пору року
(ВНТУ, 2005)Запропоновано один із способів економії електроенергії трамваєм КТ-4СУ: відключення системи вентиляції (двигун-вентилятора) тягових електричних двигунів першого візка. Доведено, що при цьому перегріву самих двигунів не ... -
Розробка розкладу руху електротранспорту
(ВНТУ, 2005)У статті вирішується перше питання задачі створення програмного продукту для проектування розкладу руху електротранспорту. Розроблено узагальнену модель функціонування електротранспорту на основі запропонованого принципу ... -
Зниження електроспоживання трамвая КТ 4СУ за рахунок модернізації обмотки якоря двигуна двигун-генератора SMD 5001
(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2005)У статті запропонований спосіб економії електроенергії трамвая КТ4СУ за рахунок збільшення опору обмотки якоря двигуна двигун-генератора SMD 5001. Така модернізація сприяє збільшенню ресурсу деяких елементів самого ... -
Практична реалізація системи технічного діагностування тягових електричних двигунів
(ВНТУ, 2004)Здійснено практичну реалізацію системи діагностування тягових електродвигунів трамвая на основі попередньо синтезованої структури -
Синтез структури системи технічного діагностування тягових електричних двигунів трамвая
(ВНТУ, 2004)Розроблено математичну модель, на основі якої синтезовано структурну схему системи для технічного діагностування тягових електричних двигунів трамвая -
Синтез структури системи для діагностування прискорювача трамвая
(ВНТУ, 2004)Розроблено математичну модель, на основі якої синтезовано структурну схему системи для діагностування прискорювача трамвая -
Математична модель функціонування прискорювача трамвая
(ВНТУ, 2003)В роботі розроблена математична модель функціонування прискорювача трамвая КТ-4СУ типу ОА22. Побудована математична модель та структурна схема системи діагностування прискорювача, які визначають послідовність перевірки ... -
Новий підхід до розрахунку запасних комплектів основних функціональних систем трамваїв
(ВНТУ, 2003)В статті запропоновано новий підхід до здійснення розрахунків запасних комплектів шляхом введення в розрахункові формули залежності від імовірності відновлення відмовлених систем, на основі якого розраховано необхідні ... -
Математичні моделі споживання електроенергії трамваями
(Харьковская государственная академия городского хозяйства, 2003)В роботі приведені основні результати синтезу математичних моделей емпіричних законів розподілу споживання електроенергії трамваями та математичних моделей прогнозу споживання електроенергії трамваями на маршрутах -
Математичні моделі прогнозу споживання електроенергії трамваями на маршрутах
(ВНТУ, 2002)В статті поставлена задача створення методології об’єктивної оцінки роботи водіїв трамваїв за критерієм витрат електроенергії на функціонування трамваїв на маршрутах. Побудовані математичні моделі процесу споживання ... -
Математичні моделі емпіричних законів розподілу споживання електроенергії трамваями
(ВНТУ, 2002)В статті показано, що споживання електроенергії трамваями підкоряється нормальному логарифмічному закону. Побудовано математичні моделі електроспоживання трамваями та визначено довірчі інтервали для статистичних оцінок, ... -
Моделі оцінок роботоздатності функціональних систем трамваїв
(ВНТУ, 2001)В роботі побудовані моделі оцінок роботоздатності гальмівної системи трамваїв з використанням масиву експериментальних даних та класифікації основних функціональних систем трамваїв. В якості оцінок роботоздатності ... -
Зниження електроспоживання трамвая КТ 4СУ за рахунок зміни конструкції системи опалення кабіни водія
(Хмельницький центр науково-технічної та економічної інформації, 2006)В роботі запропоновано новий підхід для зниження рівня споживаної електроенергії трамваями. Приведено схему реалізації такого підходу та її обґрунтування. Визначено економічний ефект, який можна отримати внаслідок модернізації ... -
Математичні моделі для визначення резервів запасних частин основних функціональних систем трамваїв
(ВНТУ, 2003)В статті адаптовано алгоритм розрахунку запасних елементів для функціональних систем трамвая та з використанням запропонованого алгоритму визначено кількість запасних комплектів для гальмівної системи трамваїв. В якості ... -
Синтез структури ІВС для діагностування електродвигунів
(Хмельницький національний університет, 2000)В статті синтезована з використанням математичного апарату секвенцій структурна схема системи діагностування електродвигунів. Запропонована структура інформа-ційно-вимірювальної системи контролю за-лишкового ресурсу ... -
До питання зменшення втрат електроенергії в пантографі трамвая
(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2008)Розглянуто процес струмознімання і передачі електричної енергії з контактної мережі до системи електроспоживання трамваєм через пантограф з використанням тепловізора. Досліджено, що місця з'єднання рухомих частин пантографа ... -
Підвищення якості діагностування трактів керування в системах електричного привода
(ВНТУ, 2008)Запропоновано математичну модель діагностування трактів керування, яка дозволяє підвищити якість діагностування шляхом реалізації прискореного пошуку вимірювального каналу в колі якого найбільш підозрілий рівень сигналу. ... -
Пристрій для оптимального струмознімання пантографом трамвая
(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2011)В роботі розглядається питання зменшення втрат електроенергії в контактній мережі міського електротранспорту за рахунок забезпечення оптимального процесу струмознімання пантографом трамвая. Для реалізації цієї ідеї було ...