Відображеня елементи 301-320 із 506

    • Міфологема води в поезії С. Черкасенка 

      Мошноріз, Марія М.; Moshnoriz, М. М. (Донецький національний університет, 2015)
      Дослідження міфопоетики української літератури раннього модернізму набули особливої актуальності у зв’язку з необхідністю з'ясування специфіки міфологічного фактора в творчості письменників-модерністів. Література модернізму ...
    • Про унікальність і багатство кличного відмінка української мови (у порівнянні з вокативом інших мов) 

      Старовойт, Ю. Л.; Starovoit, Y. L. (Донецький національний університет, 2015)
      У проведеному дослідженні розглядаються форми українського кличного відмінка у порівнянні з вокативами, що збереглися в інших мовах індоєвропейської мовної сім’ї. Компаративний аналіз фактів української, російської, ...
    • Психолінгвістична концепція конотації 

      Стадній, А. С. (Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка, 2004)
    • Структура конотативного макрокомпонента в семантиці дієслів 

      Стадній, А. С.; Stadniy, A. S. (Донецький національний університет, 2015)
      Стаття присвячена дослідженню конотативного макрокомпонента в семантиці дієслів. Встановлено, що конотація – багатокомпонентне ціле, елементами якого є емотивний, оцінний, експресивний та стилістичний мікрокомпоненти. ...
    • Уплив культурного компонента на формування нового конотативного значення дієслова в сучасній українській літературній мові 

      Стадній, А. С. (Кіровоградський державний педагогічний університет імені В. Винниченка, 2012)
      У статті розглянуто зв'язок мови й ментальності українців. Встановлено, що конотативне значення формується під впливом національно-культурної специфіки мови. Національна культура, світосприйняття впливають на виникнення ...
    • До питання конотативної семантики 

      Стадній, А. С. (Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського, 2003)
      В статье рассматривается явление коннотации языковых единиц как показатель экспрессивного выражения. Определен круг нерешенных вопросов, касающихся данной проблемы: сущность этого понятия, его место в иерархической системе ...
    • Психолінгвістичні особливості конотації 

      Стадній, А. С. (Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2004)
      У статті досліджено причини виникнення конотації, психологічні механізми виникнення конотації, взаємозв'язок та відношення до лексичного значення слова конотацій та асоціацій, сприйняття конотативних значень носіями мови.
    • Використання інтерактивних технологій з метою розвитку творчих здібностей студентів 

      Абрамчук, О. В.; Савчук, І. В.; Abramchuk, О. V.; Savchuk, І. V. (Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2016)
      У статті розкрито сутність використання інтерактивних технологій в навчально-виховному процесі як засобу розвитку творчих здібностей студентів. Розвиток творчої особистості студента, його творчих орієнтацій відбувається ...
    • Формування міжнаціональної поваги у навчально-виховному процесі 

      Абрамчук, О. В.; Горчинська, Л. В.; Abramchuk, О. V.; Gorchinska, L. V. (Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016)
      Означений у тезах зміст морального виховання майбутніх інженерів реалізується у навчально-пізнавальному процесі на заняттях з української мови, лекціях і семінарських заняттях соціально-гуманітарних курсів, у позааудиторних ...
    • Патріотичне виховання студентів ВНТЗ на заняттях з соціально-гуманітарних дисциплін 

      Абрамчук, О. В. (Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2016)
      У статті йдеться про патріотичне виховання майбутніх інженерів засобами. соціально-гуманітарних дисциплін. Дається коротка характеристика змісту навчальних дисциплін: української мови, історії України, історії культури ...
    • Дієслівна конотація як наслідок емотивного сприйняття 

      Стадній, А. С.; Stadniy, А. S. (Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2013)
      Установлено, что в современном украинском литературном языке активно используют глаголы с новыми коннотативными значениями, поскольку люди стремятся одним словом передать и рациональное действие, то есть объективное отражение ...
    • Історико-педагогічні передумови реформування початкової освіти в Україні на початку ХХ ст. 

      Клочко, Н. Л. (Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2010)
      У статті досліджені основні історико-педагогічні передумови реформування початкової освіти в Україні на початку ХХ ст., які відіграли важливу роль для подальшого становлення національної початкової освіти, окреслили ...
    • Готовність дитини до шкільного навчання: компоненти та критерії 

      Клочко, Н. Л. (Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2009)
      В статье автор анализирует основные направления готовности ребёнка к школе, характеризует (структурирует) компоненты и критерии готовности.
    • Організація початкової освіти дітей в зарубіжному досвіді 

      Клочко, Н. Л.; Klochko, N. L. (2008)
      У статті аналізується проблема визначення оптимального віку вступу дитини до школи, враховуючи досвід організації навчання в початкових класах деяких країн зарубіжжя
    • Порівняльна характеристика готовності до школи шестирічних та семирічних першокласників 

      Клочко, Н. Л. (Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2008)
      Автор характеризует компоненты готовности ребенка к школе, предлагает сравнительную типологию шести- и семилетнего первоклассника.
    • Підготовка дитини до школи: дефінітивний аналіз проблеми 

      Клочко, Н. Л.; Лапшина, І. М. (Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, 2008)
      У статті проаналізовано проблема дошкільної корекційної роботи з дітьми .Реформування системи освіти в Україні на засадах наступності пояснює актуальність наукових пошуків щодо вирішення діалектичних протиріч, що виникають ...
    • Збереження традицій у підготовці дітей до школи 

      Клочко, Н. Л. (Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2009)
      У статті узагальнено традиційні та сучасні аспекти підготовки дітей до школи, які обумовлюють вагомий внесок у загальний розвиток особистості дитини, поглиблюють знання й удосконалюють раніше набуті навички. Такий ...
    • Освітньо-виховний потенціал дитячої гри в контексті проблеми початку шкільного навчання 

      Клочко, Н. Л. (Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2009)
      У сучасній педагогіці гра розглядається як провідний вид діяльності дитини, в якій поєднуються риси, характерні для будь-якої соціальної діяльності (цілеспрямованість, усвідомленість, активна участь) та специфічні, притаманні ...
    • В. О. Сухомлинський про форми підготовки дитини до школи 

      Клочко, Н. Л. (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2008)
      В статті розглянуті ідеї В. О. Сухомлинського щодо форм підготовки дитини до школи.
    • Основні тенденції розвитку початкової зарубіжної школи (1917-1939рр.) 

      Клочко, Н. Л. (Рівненський обласний інститут післядипломної освіти ; Рівненський державний гуманітарний університет, 2009)
      У статті аналізуються основні тенденції розвитку початкової освіти деяких європейських країн та США (1917-1939).