Наукові роботи каф. МЗ: Недавні надходження
Відображеня елементи 441-460 із 506
-
Основні сучасні методи викладання української мови як іноземної (досвід викладачів кафедри мовознавства Вінницького національного технічного університету)
(Львівський національний університет імені Івана Франка, 2014)Стаття присвячена викладанню української мови як іноземної у вищих навчальних закладах України. Увага зосереджена на сучасних методах викладання української мови для іноземних студентів різних національностей, які ... -
Ліричний наратив і розширення жанрово-композиційного діапазону поезії Дмитра Макогона
(Тернопільський національний педагогічний університет імені Юрія Гнатюка, 2013)У статті проаналізовано наративний дискурс та своєрідність характеротворення поезії Дмитра Макогона. Окреслено наративну організацію збірки віршів «Мужицькі ідилії» в контексті творчості митця та доби. Виявлено прийоми ... -
Аудіювання як активний вид мовленнєвої діяльності
(Nauka i Studia (Polska), 2013) -
Аудіювання як активний вид мовленнєвої діяльності викладання української мови як іноземної (досвід викладачів Вінницького національного технічного університету)
(Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2014)Стаття присвячена викладанню української мови як іноземної у вищих навчальних закладах України. Увага зосереджена на використанні такого методу як аудіювання під час викладання української мови для іноземних студентів ... -
До питання виокремлення понять „аброоснова" та „аброморфема" у сучасному мовознавстві
(ВНТУ, 2011)У статті розглянуто питання виникнення аброоснов та аброморфем, визначено основні аброморфеми, що функціонують у сучасній українській мові. -
Словотвірний потенціал компонентів іншомовного походження у творенні композитних науково-технічних термінів
(ВНТУ, 2011)Проаналізовано різні погляди на статус іншомовних компонентів, що використовуються в науково-технічній термінології, визначено їхній словотвірний потенціал у композитах, досліджено структуру складного слова. -
Непряма номінація осіб за метафоричним перенесенням «людина – людина»
(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2011)У статті розглянуто основні аспекти вивчення непрямої номінації осіб за метафоричним перенесенням „людина-людина”, досліджено причини виникнення та проведено аналіз семантичних груп цих непрямих номінацій осіб -
Непряма номінація осіб із дієсівним компонентом
(Національний авіаційний університет, 2012)У статті розглянуто основні аспекти вивчення непрямої номінації осіб із дієслівним компонентом, досліджено причини виникнення та проведено аналіз семантичних груп цих непрямих номінацій осіб. -
Hyper-hyponymic relations in noun-juxtaposits of the ukrainian terminology
(Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2013)In the article the nature of hyper-hyponymic relations is analyzed, their meaning for organizing and systematizing of the termilogy vocabulary is found. The features of hyper-hyponymic relations between the components ... -
Пережитки социализма и лексикография
(Харьковское лексикографическое общество, 1996) -
Євангеліє від Іоанна як проблема перекладу
(Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2001) -
Специфика абзацной парцелляции предложений
(Вінницький державний педагогічний університет, 2003)Стаття присвячена аналізу абзацної парцеляції речення. З"ясовані причини абзацної парцеляції, її функції в художньому тексті. -
Одиниці надфразового рівня в індивідуально-авторському стилі та динаміка його розвитку
(Київcький національний університет імені Тараса Шевченка, 1992)Розглядаються способи надання експресивності писемним текстам за допомогою стилістичної взаємодії мовних засобів на надфразовому рівні. Наводяться дані дослідження індивідуально-авторського стилю в динаміці його розвитку. -
Обережно – термінологія
(Державний університет "Львівська політехніка", 2000) -
Надфразова єдність – синтаксична одиниця чи текстуальна категорія
(Київcький національний університет імені Тараса Шевченка, 1994) -
Відношення подібності в термінологічних іменниках-юкстапозитах
(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2014)У статті охарактеризовано мотиваційні відношення подібності як основу метафоричної мотивації слова, проаналізовано особливості вияву відношень подібності між компонентами термінологічних іменників-юкстапозитів, з’ясовано ... -
Антонімічні відношення в термінологічних іменниках-юкстапозитах
(Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2014)У статті проаналізовано основні вияви антонімічних відношень між компонентами термінологічних іменників-юкстапозитів. З’ясовано актуальність дослідження семантичних відношень в лексичній системі української мови загалом ... -
Складні утворення із запозиченим препозитивним компонентом
(Бердянський державний педагогічний університет, 2014)У статті здійснено аналіз складних найменувань із запозиченим препозитивним компонентом, що мають дефісне написання в українській мові; з’ясовано причини порушень українських орфографічних норм при невідповідному ... -
Технології підготовки дитини до школи: історико-критичний огляд проблеми
(Херсонський державний університет, 2008)У різні часи педагоги зауважували на необхідності цілеспрямованої роботи щодо підготовки дитини до школи. Тільки гармонія фізичної та психологічної готовності гарантуватиме першокласнику якісний початок шкільного навчання. ... -
Оцінка як компонент семантичної структури конотативного дієслова
(Вінницький державний педедагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського, 2011)У статті розглянуто оцінну модальність дієслівних конотем. Проаналізовано структуру оцінки, встановлено, що оцінка є компонентом конотативного значення дієслів.