Відображеня елементи 461-480 із 506

    • Особливості семантики конотативних дієслів у мові ЗМІ 

      Стадній, А. С. (Кам’янець-Подільський державний університет імені Івана Огієнка, 2007)
      У статті досліджено конотативний аспект дієслів спілкування у мові сучасних засобів масової інормації. Проаналізовано семантичний обсяг конотативних лексем. Встановлено, що експресеми у мові періодичних видань допомагають ...
    • Мовні засоби підсилення експресії в газетному мовленні 

      Стадній, А. С. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2005)
      Елементи розмовного стилю в мові засобів масової інформації є досить поширеним явищем. Вони допомагають виконувати основні функції газет – як інформувати, так і переконувати читачів. У кількісному відношенні дієслова ...
    • Механізми виникнення конотативних значень дієслів 

      Стадній, А. С. (Національний університет „Острозька академія”, 2010)
      Дослідження присвячене актуальній проблемі семасіології – конотації. Проаналізовано механізми виникнення конотативних значень дієслів у мові мас-медіа. Встановлено, що конотативне значення емоційно-оцінних дієслів зумовлене ...
    • Контекст як сфера реалізації конотативних значень дієслова 

      Стадній, А. С. (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2013)
      У статті проаналізовано виникнення і функціонування конотативно маркованих дієслів у текстах засобів масової інформації. Установлено, що контекст сприяє виникненню конотативного значення дієслова, а конотативно марковане ...
    • Конотативно марковані дієслова на позначення фінансово-економічних процесів 

      Стадній, А. С. (Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара, 2012)
      У статті проаналізовано конотативно марковані дієслова на позначення фінансово-економічних процесів. Установлено, що лексичні одиниці на основі парадигматичних відношень об’єднуються у лексико-семантичні групи, виявляючи ...
    • Емоційно – оцінні дієслова позитивної та негативної семантики у мові творів М.М. Коцюбинського 

      Стадній, А. С. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2005)
      У статті розглянуто явище дієслівної конотації у мові творів М.М. Коцюбинського. Встановлено, що художній мові великого сонцепоклонника притаманна експресивність, яка досягається шляхом використання емоційно-оцінної ...
    • Взаємозв’язок конотативного і денотативного компонентів у лексичному значенні дієслів 

      Стадній, А. С.; Stadniy, A.S. (Донецький національний університет, 2009)
      У статті досліджено семантичну структуру конотативних дієслів у мові засобів масової інформації. Проаналізовано особливості взаємовідношень денотативного і конотативного макрокомпонентів у межах емоційно-оцінного слова. ...
    • Джерела мовної експресії 

      Стадній, А. С. (Національний університет „Острозька академія”, 2009)
      Дослідження присвячене актуальній проблемі семасіології – конотації. Проаналізовано причини функціонування конотативних дієслів у мові мас- медіа. Встановлено, що конотативне значення емоційно-оцінних дієслів виникає ...
    • Роль фразеологізмів у створенні експресивності публіцистичних текстів 

      Стадній, А. С. (Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2006)
      У статті досліджено емоційно-оцінні фразеологізми у мові української періодики XXI століття. Встановлено, що використання стійких словосполук як емоційно-експресивних, оцінних засобів посилює аргументацію та переконання ...
    • Семантична типологія конотативних дієслів 

      Стадній, А. С. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2006)
      Конотативні дієслова досить широко представлені у публіцистичних текстах і характеризуються образність та емоційністю. Переважна більшість груп має функціонально-семантичне значення, репрезентоване оказіональними та ...
    • Психолінгвістичний аспект емоційно-оцінної лексики 

      Стадній, А. С. (Дніпропетровський національний університет іменя Олеся Гончара, 2010)
      У статті проаналізовано психолінгвістичний напрям вивчення конотації. З’ясовано психолінгвістичні засади конотативності значень дієслів. Встановлено, що конотація не є елементом матеріальної структури слова, оскільки ...
    • Лингвокультурологический аспект преподавания русского языка как иностранного 

      Азарова, Л. Е.; Горчинская, Л. В. (Київський національний лінгвістичний університет, 2015)
      Целью языкового вузовского образования должно быть формирование у студента лингвокультурологической компетенции как компонента коммуникативной компетенции, поскольку применение лингво-культурологического подхода в обучении ...
    • Запозичення як складова частина іменників-юкстапозитів науково-технічної сфери 

      Озеранська, Л. А. (Херсонський державний університет, 2008)
      Статтю присвячено дослідженню запозичень у структурі іменників-юкстапозитів науково-технічної сфери. Розглянуто найпоширеніші термінозапозичення з грецької, латинської та інших мов. Виявлено продуктивні семантичні групи ...
    • Посібник української мови для іноземних студентів 

      Абрамчук, О. В.; Горчинська, Л. В. (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2015)
      Сучасний підручник повинен відповідати таким вимогам: наявність нетрадиційних способів подання важливого граматичного матеріалу, насиченість цікавими й корисними прикладами, що базуються на життєво необхідному мінімумі ...
    • Позааудиторна навчально-виховна робота 

      Абрамчук, О. В.; Горчинська, Л. В.; Abramchuk, O. V.; Gorchinska, L. V. (Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2014)
      Групові форми виховання є найбільш доступними, так як не вимагають особливих умов для їх організації і проведення, а також досить ефективними за умови кваліфікованого педагогічного керівництва. Основні вимоги до групових ...
    • Моральні орієнтири у вихованні сучасної молоді 

      Абрамчук, О. В.; Савчук, І. В. (Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2007)
      У статті йдеться про пріоритетні напрями морального виховання молоді, про формування моральних якостей особистості.
    • Мовленнєва підготовка студентів ВТНЗ як окремий компонент підготовки фахівця 

      Абрамчук, О. В. (Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2015)
      Стаття присвячена проблемі професійної підготовки студентів ВТНЗ на заняттях з української мови. Автор розглядає питання опанування наукової та фахової термінології, необхідність знання, розуміння і використовування ...
    • Досягнення педагогічних цілей засобами СРС 

      Абрамчук, О. В.; Савчук, І. В. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2014)
      В статье рассматриваются цели и задачи самостоятельной работы студентов, наиболее эффективные формы и методы организации СРС, приемы контроля и роль преподавателя.
    • Виховний потенціал социально-гуманітарних дисциплін у становленні національно-свідомої особистості майбутнього інженера 

      Абрамчук, О. В.; Abramchuk, O. V. (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015)
      У статті увага приділяється впливу соціально-гуманітарних дисциплін на формування майбутнього інженера, а саме: виявленню виховних можливостей навчальних дисциплін в плані національно-патріотичного виховання студентів; ...
    • Коммуникативная направленность обучения языку иностранных студентов-нефилологов 

      Абрамчук, О. В.; Горчинська, Л. В. (Воронежский государственный педагогический университет, 2009)
      Студенты-иностранцы, обучающиеся в высших учебных заведениях за рубежом, должны овладеть языком для общения в разных сферах деятельности (учебно-профессиональной, общественно-политической, социально-культурной, обиходно-бытовой). ...