Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДрючін, Олександр Олексійовичuk
dc.date.accessioned2018-05-30T09:36:00Z
dc.date.available2018-05-30T09:36:00Z
dc.date.issued2002-06-17
dc.identifier47111 А
dc.identifier.citationПат. 47111 A UA, МПК H02P 3/06. Спосіб гальмування двигуна постійного струму і пристрій для його реалізації [Текст] / О. О. Дрючін (Україна). – № 2001075382 ; заявл. 27.07.2001 ; опубл. 17.06.2002, Бюл. № 6. – 5 с. : кресл.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21490
dc.description.abstractСпосіб гальмування двигуна постійного струму, при якому величину струму гальмування установлюють зміною часу замикання якоря двигуна, а частину енергії двигуна передають до мережі. На інтервалах між замиканнями до якоря підключають реактивний накопичувач, в якому здійснюють попереднє накопичення енергії двигуна і вихідну напругу якого порівнюють з верхньою і нижньою межами й рівнем мережі. При перевищенні рівня мережі вихід накопичувача підключають до мережі. При досягненні верхньої межі до виходу накопичувача підключають баластний опір, який відключають при досягненні нижньої межі. Пристрій гальмування двигуна постійного струму містить двигун постійного струму, індуктивність, керований ключ, діод, фільтр. У пристрій додатково введений реактивний накопичувач, баластний опір, другий керований ключ, блок керування другим керованим ключем, другий діод. При цьому другий вивід діода підключений до входу реактивного накопичувача, до виходу якого підключені послідовно баластний опір і другий керований ключ, вхід керування якого є виходом блока керування другим керованим ключем, вхід якого з'єднано з виходом реактивного накопичувача і через другий діод із фільтром.uk
dc.description.abstractПредлагаемый способ электрического торможения электродвигателя постоянного тока заключается в том, что величину тока торможения регулируют, изменяя интервал времени замыкания обмотки якоря электродвигателя, и обеспечивают передачу части энергии, выделяющейся при торможении, в электрическую сеть. В промежутках между замыканиями обмотки якоря электродвигателя к обмотке подключают реактивный накопитель энергии. Выходное напряжение реактивного накопителя сравнивают с верхним и нижним предельными напряжениями и напряжением электрической сети. Если выходное напряжение реактивного накопителя превышает напряжение электрической сети, то выход накопителя подключают к сети. Если выходное напряжение накопителя превышает верхнее предельное значение, то к выходу накопителя подключают тормозной резистор, который отключают при уменьшении выходного напряжения накопителя до уровня нижнего предельного напряжения. Предлагаемое устройство для электрического торможения электродвигателя постоянного тока содержит дроссель, выключатель, диод, фильтр и, дополнительно, реактивный накопитель энергии, тормозной резистор, второй выключатель с устройством управления, а также второй диод. Тормозной резистор, второй выключатель, второй диод и фильтр соединены последовательно и подключены к выходу реактивного накопителя.ru
dc.description.abstractThe proposed method for electrically decelerating a direct-current motor implies that the decelerating current is controlled by varying the intervals of shunting the motor armature winding, and the portion of the motor energy is recuperated to the mains. Within a pause between the motor armature winding shunting intervals, a reactive energy accumulator is connected to the motor armature terminals. The output voltage of the reactive energy accumulator is compared with specified upper and lower limit voltages. The reactive energy accumulator output is connected to the mains if the accumulator output voltage exceeds the mains voltage. If the accumulator output voltage reaches the upper limit level, the accumulator output is connected to a breaking resistor. When the accumulator output voltage reaches the lower limit level, the breaking resistor is disconnected. The proposed device for electrically decelerating a direct-current motor contains an inductive coil, a switch, a diode, a filter, and additionally, a reactive energy accumulator, a breaking resistor, the second switch, and the second diode. The second diode is connected to the energy accumulator input. The breaking resistor, the second switch, the second diode, and the filter are connected in series and connected to the energy accumulator output.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДержавне підприємство "Український інститут промислової власності" (УКРПАТЕНТ)uk
dc.subjectгальмування двигунаuk
dc.subjectпостійний струмuk
dc.subjectелектротехнікаuk
dc.subjectелектроприладиuk
dc.subjectелектротранспортuk
dc.titleСпосіб гальмування двигуна постійного струму і пристрій для його реалізаціїuk
dc.typePatent


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію