Особливості проектування персонального освітнього середовища в умовах коннективіського підходу
Автор
Ткачук, Галина
Стеценко, Надія
Стеценко, Володимир
Дата
2018Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
У статті здійснено аналіз теорії навчання в цифрову епоху – коннективізм, яка передбачає
організацію навчального процесу у динамічному інформаційному середовищі. Визначено, що
навчання на основі коннективізму передбачає формування персонального освітнього середовища,
яке являє собою сукупність інформаційних ресурсів, які використовуються суб’єктами навчання з
метою отримання знань, стимуляції навчальної активності, розвитку особистісних здібностей,
пошуку та опрацювання інформації, комунікації та співпраці. The article analyzes the theory of learning in the digital age – connectivism, which involves
organizing the learning process in a dynamic informational environment. It has been determined that
training on the basis of connectivism involves the formation of a personal educational environment,
which is a set of information resources used by the subjects of learning in order to acquire knowledge,
stimulate learning activity, development of personal abilities, data processing and searching,
communication and cooperation.
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22593