Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПрищак, М. Д.uk
dc.contributor.authorPryschak, M. D.en
dc.contributor.authorПрыщак, Н. Д.ru
dc.date.accessioned2018-10-29T06:59:30Z
dc.date.available2018-10-29T06:59:30Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationПрищак М. Д. Освіта ХХІ століття: пошук парадигми [Текст] / М. Д. Прищак // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія "Педагогіка і психологія" : збірник наукових праць. – Вінниця : ТОВ «Нілан ЛТД», 2018. – Вип. 55. – С. 24-29.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22854
dc.description.abstractВ статті проаналізовано генезу філософських парадигм освіти в контексті визначення методологічних основ розвитку освіти ХХІ ст. Розкрито позитивний вплив на розвиток Західної культури та цивілізації класичної парадигми освіти. Але з іншого боку, саме принципи класичної парадигми призвели до негативних наслідків (моральних, екологічних) в ХХ ст. Встановлено позитивну роль в руйнуванні класичної парадигми освіти некласичної парадигми, яка відкидає абсолютизацію раціональності, нормативності та абсолютизує плюралістичні підходи та відносність в поглядах на світ та способах їх вирішення. Але будь-яка абсолютизація принципів плюралізму, відносності також веде негативних наслідків, особливо в сфері моралі. Обгрунтовано сутність та базові принципи розробки постнекласичної (сучасної) парадигми освіти. Постнекласична філософія освіти, на відміну від некласичної не абсолютизує «відмову від істин» та «плюралізм», а акцентує увагу на діалозі ідей, світоглядів, цінностей.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинськогоuk
dc.relation.ispartofНаукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія : 24-29.uk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectпедагогікаuk
dc.subjectпарадигмаuk
dc.subjectкласична (традиційна) парадигма освітиuk
dc.subjectнекласична парадигма освітиuk
dc.subjectпостнекласична (сучасна) парадигма освітиuk
dc.subjectсвободаuk
dc.subjectетика відповідальностіuk
dc.subjecteducationen
dc.subjectpedagogyen
dc.subjectparadigmen
dc.subjectclassical (traditional) paradigm of educationen
dc.subjectnonclassical paradigm of educationen
dc.subjectpost-nonclassical (modern) paradigm of educationen
dc.subjectfreedomen
dc.subjectethics of responsibilityen
dc.subjectобразованиеru
dc.subjectпедагогикаru
dc.subjectпарадигмаru
dc.subjectклассическая (традиционная) парадигма образованияru
dc.subjectнеклассическая парадигма образованияru
dc.subjectпостнеклассическая (современная) парадигма образованияru
dc.subjectсвободаru
dc.subjectэтика ответственностиru
dc.titleОсвіта ХХІ століття: пошук парадигмиuk
dc.title.alternativeEducation of the XXI century: search of paradigmen
dc.title.alternativeОбразование XXI века: поиск парадигмыru
dc.typeArticle
dc.identifier.bbc74. 00+88. 40+88. 840
dc.identifier.udc37.013.73:101


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію