Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБурдейна, О. В.uk
dc.date.accessioned2019-01-24T10:20:11Z
dc.date.available2019-01-24T10:20:11Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationБурдейна О. В. Підхід до оптимізації профорієнтаційної діяльності закладу вищої освіти з використанням когнітивних карт [Текст] / О. В. Бурдейна // Інноваційний розвиток: освіта та наука XXI століття [Текст] : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, Київ, 19 червня 2018 р. : зб. наук. праць «ΛΌГOΣ». – Обухів : Друкарня ФОП Гуляєва В.М., 2018. – Т. 5. – C. 84. – Режим доступу: https://ukrlogos.in.ua/documents/19.06.2018_Tom_5.pdf.uk
dc.identifier.isbn987-617-71717-80-4
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23396
dc.description.abstractПрофорієнтаційна діяльність – це складна неформалізована система, для моделювання якої доречно застосувати метод моделювання когнітивних карт (cognitive maps (CM)).uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherГО «Європейська наукова платформа»uk
dc.subjectкогнітивне моделюванняuk
dc.subjectкогнітивна модельuk
dc.subjectпрофорієнтаційна діяльністьuk
dc.titleПідхід до оптимізації профорієнтаційної діяльності закладу вищої освіти з використанням когнітивних картuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc001(08)


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію