Сучасні освітні концепції і розвиток інформаційного суспільства в Україні
Abstract
в статті представлений аналіз базових концепцій освіти (традиційної, раціоналістичної, гуманістичної), визначена їх роль у забезпеченні доступу до інновацій у різних сферах і галузях знань через інформаційні технології, у досягненні найкращих результатів тих, хто навчається, а отже, у гармонізації інформаційного суспільства. Висувається завдання комп`ютеризації та інформатизації освітнього середовища в Україні, використання можливостей Інтернету і найновіших досягнень науки і техніки у навчальних закладах у відповідь на виклики загальноцивілізаційних трансформацій, зумовлених глобалізаційними, інтеграційними процесами, широким розповсюдженням нових освітніх технологій, сучасних засобів інформації та комунікації. The article analyzes the basic concepts of education (traditional, rationalistic, humanistic), defines their role in providing access to innovations in various fields of knowledge by means of information technologies, in achieving the best results by learners. The task of computerization and informatization of the educational environment in Ukraine, the use of the Internet and the latest achievements of science and technology in educational establishments in response to the challenges of transformations caused by globalization, integration processes, wide dissemination of new educational technologies, modern means of information and communication is set.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23623