Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАзарова, А. О.uk
dc.contributor.authorПрисяжнюк, М. В.uk
dc.date.accessioned2019-02-13T14:19:30Z
dc.date.available2019-02-13T14:19:30Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationАзарова А. О. Застосування маркетингових стратегій в умовах ринкової економіки на вітчизняних підприємствах [Електронний ресурс] / А. О. Азарова, М. В. Присяжнюк // Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р. : збірник матеріалів. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/5615.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23830
dc.description.abstractДосліджено роль маркетингових стратегій в умовах функціонування вітчизняних підприємств. Розглянуто підходи до формування маркетингових стратегій у сучасних ринкових умовах. Проаналізовано різні види маркетингових стратегій, що дають змогу удосконалити маркетингову діяльність підприємства. Розроблено практичні рекомендації та пропозиції щодо впровадження маркетингових стратегій.uk
dc.description.abstractThe role of marketing strategies in the conditions of functioning of domestic enterprises is investigated. Approaches to formation of marketing strategies in modern market conditions are considered. Different kinds of marketing strategies are analyzed that allow to improve the marketing activity of the enterprise. Practical recommendations and suggestions on implementation of marketing strategies are developed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМолодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/5615
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectстратегіїuk
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectstrategyen
dc.subjectmarketing strategiesen
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectmarketen
dc.titleЗастосування маркетингових стратегій в умовах ринкової економіки на вітчизняних підприємствахuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658. 82: 004. 4
dc.relation.referencesБєлова Т. Г. Стратегічний маркетинг : Конспект лекцій для студентів спеціальностей 7.03050701, 8.03050701, 8.03051001 усіх форм навчання / Т. Г. Бєлова. – К.: НУХТ, 2012. – 127 сuk
dc.relation.referencesАзарова А. О. Покращення маркетингової політики на підприємстві на основі новітніх програмних засобів / А. О. Азарова, О. С. Головко, Н. С. Коберник // Інноваційна економіка. - 2013. - № 7. - С. 206-210.uk
dc.relation.referencesАзарова А. О. Розроблення математичного методу оцінювання рівня стратегічного розвитку підприємства на основі теорії нечітких множин / А. О. Аза¬рова, О. В. Новіцька, М. І. Кукуруза // Економіка XXI сторіччя: проблеми та шляхи їх вирішення : монографія. – Харків : НГУ, 2014. – С. 13 – 27.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію