dc.contributor.advisor | Кашканов, В. А. | uk |
dc.contributor.author | Гурняк, С. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2019-03-04T14:13:43Z | |
dc.date.available | 2019-03-04T14:13:43Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Вплив раціонального прогріву двигуна автомобіля на його паливну економічність та екологічні показники [Електронний ресурс] : [презентація] / С. В. Гурняк ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет машинобудування та транспорту ; Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту. - Електронні текстові дані (1 файл: 1,38 Мбайт). - Вінниця, 2017. - Назва з екрана. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23981 | |
dc.description | Керівник: канд. техн. наук, доц. Кашканов В. А. | uk |
dc.description.abstract | Розроблена загальна методика проведення досліджень дозволяє визначити найбільш раціональні способи прогріву двигуна автомобіля в умовах експлуатації. Розроблена математична модель дозволяє оцінити паливну економічність та викиди шкідливих речовин з відпрацьованими газами автомобіля при різних способах прогріву двигуна. Порівняння режиму руху з режимом холостого ходу показує, що тривалість прогрівання до температури масла 60°С становить 5,5 хв., тобто на одну хвилину менше порівняно з режимом холостого ходу. При цьому спостерігається більш різке зниження концентрацій СО, СmНn у першій фазі прогріву. Прогрів у режимі руху дозволяє економити близько 11,5% бензину. Оптимальним з точки зору витрати палива та сумарних масових викидів шкідливих речовин приведених до СО є прогрів автомобіля під навантаженням. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | двигун автомобіля | uk |
dc.subject | викид шкідливий | uk |
dc.subject | паливна економічність | uk |
dc.subject | прогрів двигуна | uk |
dc.subject | витрати палива | uk |
dc.subject | 8.07010601 | |
dc.title | Вплив раціонального прогріву двигуна автомобіля на його паливну економічність та екологічні показники | uk |
dc.type | Presentation | |