Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorКашканов, В. А.uk
dc.contributor.authorГурняк, С. В.uk
dc.date.accessioned2019-03-04T14:13:43Z
dc.date.available2019-03-04T14:13:43Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationВплив раціонального прогріву двигуна автомобіля на його паливну економічність та екологічні показники [Електронний ресурс] : [презентація] / С. В. Гурняк ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет машинобудування та транспорту ; Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту. - Електронні текстові дані (1 файл: 1,38 Мбайт). - Вінниця, 2017. - Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23981
dc.descriptionКерівник: канд. техн. наук, доц. Кашканов В. А.uk
dc.description.abstractРозроблена загальна методика проведення досліджень дозволяє визначити найбільш раціональні способи прогріву двигуна автомобіля в умовах експлуатації. Розроблена математична модель дозволяє оцінити паливну економічність та викиди шкідливих речовин з відпрацьованими газами автомобіля при різних способах прогріву двигуна. Порівняння режиму руху з режимом холостого ходу показує, що тривалість прогрівання до температури масла 60°С становить 5,5 хв., тобто на одну хвилину менше порівняно з режимом холостого ходу. При цьому спостерігається більш різке зниження концентрацій СО, СmНn у першій фазі прогріву. Прогрів у режимі руху дозволяє економити близько 11,5% бензину. Оптимальним з точки зору витрати палива та сумарних масових викидів шкідливих речовин приведених до СО є прогрів автомобіля під навантаженням.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectдвигун автомобіляuk
dc.subjectвикид шкідливийuk
dc.subjectпаливна економічністьuk
dc.subjectпрогрів двигунаuk
dc.subjectвитрати паливаuk
dc.subject8.07010601
dc.titleВплив раціонального прогріву двигуна автомобіля на його паливну економічність та екологічні показникиuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію