Прогнозно-аналітичні аспекти маркетингу інновацій
Author
Грабовецький, Б. С.
Глущенко, Л. Д.
Пілявоз, Т. М.
Grabovetskiy, B. Е
Glushchenko, L. D.
Piliavoz, T. M.
Date
2017Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ЕПВМ [357]
Abstract
Розглянуто концептуальні засади маркетингу інновацій. Досліджено особливості прогнозування маркетингових інновацій. Запропоновано послідовність реалізації основних методів прогнозування маркетингу інновацій. Рассмотрены концептуальные основы маркетинга инноваций. Исследованы особенности прогнозирования маркетинговых инноваций. Предложена последовательность реализации основных методов прогнозирования
маркетинга инноваций The conceptual bases of innovation marketing are considered. The features of forecasting marketing innovations
are investigated. Algorithms for implementing the basic methods for forecasting innovation marketing are proposed
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24422