Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГрабовецький, Б. С.uk
dc.contributor.authorГлущенко, Л. Д.uk
dc.contributor.authorПілявоз, Т. М.uk
dc.contributor.authorGrabovetskiy, B. Еen
dc.contributor.authorGlushchenko, L. D.en
dc.contributor.authorPiliavoz, T. M.en
dc.date.accessioned2019-04-16T12:38:14Z
dc.date.available2019-04-16T12:38:14Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationГрабовецький Б. Є. Прогнозно-аналітичні аспекти маркетингу інновацій [Текст] / Б. Є. Грабовецький, Л. Д. Глущенко, Т. М. Пілявоз // Науковий вісник Ужгородського національного університету. – 2017. – Вип. 15, ч. 1. – С. 80-83.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24422
dc.description.abstractРозглянуто концептуальні засади маркетингу інновацій. Досліджено особливості прогнозування маркетингових інновацій. Запропоновано послідовність реалізації основних методів прогнозування маркетингу інновацій.uk
dc.description.abstractРассмотрены концептуальные основы маркетинга инноваций. Исследованы особенности прогнозирования маркетинговых инноваций. Предложена последовательность реализации основных методов прогнозирования маркетинга инновацийru
dc.description.abstractThe conceptual bases of innovation marketing are considered. The features of forecasting marketing innovations are investigated. Algorithms for implementing the basic methods for forecasting innovation marketing are proposeden
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherУжгородський національний університетuk
dc.relation.ispartofНауковий вісник Ужгородського національного університету. Вип. 15, ч. 1 : 80-83.uk
dc.subjectмаркетинг інноваційuk
dc.subjectметоди прогнозуванняuk
dc.subjectекстраполяціяuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectевристичні методиuk
dc.subjectекспертні методиuk
dc.subjectметод Дельфіuk
dc.subjectмаркетинг инновацийru
dc.subjectметоды прогнозированияru
dc.subjectэкстраполяцияru
dc.subjectмоделированиеru
dc.subjectэвристические методыru
dc.subjectэкспертные методыru
dc.subjectметод Дельфиru
dc.subjectmarketing of innovationsen
dc.subjectmethods of forecastingen
dc.subjectextrapolationen
dc.subjectmodelingen
dc.subjectheuristic methodsen
dc.subjectexpert methodsen
dc.subjectDelphi methoden
dc.titleПрогнозно-аналітичні аспекти маркетингу інноваційuk
dc.title.alternativeForecast-analytical aspect of marketing of innovationsen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc658.5:330.3


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію