• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2015. № 4
  • View Item
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2015. № 4
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Комунікативні основи педагогіки В. О. Сухомлинського

Author
Прищак, М. Д.
Pryschak, M. D.
Прыщак, Н. Д.
Date
2015-11
Metadata
Show full item record
Collections
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2015. № 4 [23]
  • Наукові роботи каф. ФГН [165]
Abstract
Результатом здійсненого в статті аналізу педагогічної теорії В. О. Сухомлинського стало обґрунтування тези про визначення комунікації онтологічною, телеологічною та аксіологічною основою розвитку особистості та методологічною основою педагогіки та освіти в цілому. Незважаючи на те, що В. Сухомлинський не використовував термін «комунікація», він близько підійшов до створення системи педагогічної комунікації. Основою цієї системи є «учень у його взаємодії з зовнішнім та внутрішнім світом» на принципах онтологічно-духовної комунікації.
 
The substantiation of the thesis of ontological definition of communication, teleological and axiological basis of personal de-velopment and methodological basis of pedagogy and education in general has become the result of the analysis of the peda-gogical theory of V. O. Sukhomlynskyi carried out in the article. Despite the fact that V. O. Sukhomlynskyi did not use the term «communication» scientist came close to creating a system of educational communication. The basis of this system is the «ratio in its interaction with the external and internal world» on the basis of ontological and spiritual communication.
 
Результатом проведенного в статье анализа педагогической теории В. А. Сухомлинского стало обоснование тезиса об определении коммуникации онтологической, телеологической и аксиологической основой развития лично-сти и методологической основой педагогики и образования в целом. Несмотря на то, что В. Сухомлинский не использовал термин «коммуникация», ученый близко подошел к созданию системы педагоги-ческой коммуникации. Основой этой системы есть «ученик в его взаимодействии с внешним и внутренним миром» на принципах онтологически-духовной коммуникации.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/2443
View/Open
24.pdf (571.2Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ