Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТрояновська, Т. І.uk
dc.contributor.authorСавицька, Л. А.uk
dc.contributor.authorТарануха В. Ю.uk
dc.date.accessioned2019-05-09T16:56:07Z
dc.date.available2019-05-09T16:56:07Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationТрояновська Т. І. Методи та засоби популяризації комерційних веб-ресурсів [Текст] / Т. І. Трояновська, Л. А. Савицька, В. Ю. Тарануха // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. – 2017. – № 2. – С. 22-30.uk
dc.identifier.issn1999-9941
dc.identifier.issn2078-6387
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24627
dc.description.abstractДана робота присвячена дослідженню методів та засобів для комплексної популяризації комерційних інтернет-ресурсів з метою максимально ефективної, успішної і повноцінної популяризації. Зокрема, виконано аналіз основних технологій для виведення комерційного веб-ресурсу на провідні позиції, розширення цільової аудиторії, збільшення клієнтської бази, збільшення числа реальних продажів та підвищення якості сервісу, розглянуто найбільш критичні помилки процесів популяризації комерційних веб-ресурсів та шляхи їх уникнення, запропоновано модель популяризації комерційних веб-ресурсів та алгоритм залучення потенційних клієнтів..uk
dc.description.abstractДанная работа посвящена исследованию методов и средств для комплексной популяризации коммерческих интернет-ресурсов с целью максимально эффективной, успешной и полноценной популяризации. В частности, выполнен анализ основных технологий для вывода коммерческого веб-ресурса на лидирующие позиции, расширение целевой аудитории, увеличение клиентской базы, увеличение числа реальных продаж и повышение качества сервиса, рассмотрены наиболее критические ошибки процессов популяризации коммерческих веб-ресурсов и пути их избегания, предложена модель популяризации коммерческих веб-ресурсов и алгоритм привлечения потенциальных клиентов.ru
dc.description.abstractThis work is devoted to methods and tools for complex commercial popularization of Internet resources to the most effective, successful and full promotion. In particular, the analysis of the core technology to display a commercial Web resource in a leading position, expanding the target audience, increase customer base, increase the number of actual sales and improve service quality, considered the most critical bugs processes popularize commercial web resources and ways to avoid them, the model popularization of commercial web resources and algorithm leads.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofІнформаційні технології та комп'ютерна інженерія. № 2 : 22-30.uk
dc.relation.urihttps://itce.vntu.edu.ua/index.php/itce/article/view/673
dc.subjectметоди та засоби популяризації веб-ресурсівuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectSEOen
dc.subjectпомилки в процесі популяризаціїuk
dc.subjectмодель популяризації веб-ресурсівuk
dc.subjectалгоритм залучення клієнтівuk
dc.subjectmethods and tools for popularization of web resourcesen
dc.subjectpromotion and launch of a leaderen
dc.subjectmistakes in the process of promotionen
dc.subjectpopularization model weben
dc.subjectalgorithm attract customersen
dc.subjectметоды и средства популяризации веб-ресурсовru
dc.subjectпродвижениеru
dc.subjectвывод на лидирующие позицииru
dc.subjectошибки в процессе популяризацииru
dc.subjectмодель популяризации веб-ресурсовru
dc.subjectалгоритм привлечения клиентовru
dc.titleМетоди та засоби популяризації комерційних веб-ресурсівuk
dc.title.alternativeМетоды и средства популяризации коммерческих веб-ресурсовru
dc.title.alternativeMethods and means of commercial popularization of web resourcesen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004.77
dc.relation.referencesЗахарченко С. М. Застосування односторінкових веб-орієнтованих інтерфейсів в соціально значущих проектах. / С. М. Захарченко, Т. І. Трояновська, О. В. Бойко В. С. Рибаченко // Вісник ХНУ, №3, 2016р., с. 33-39.uk
dc.relation.referencesТрояновська, Т. Алгоритм структурованої візуалізації XML-файлів [Текст] / Трояновська Т. І., Бойко О. В. // „Intrenet-Education-Science” : Міжнародна науково-технічна конференція, 11–14 жовтня 2016 р. – Вінниця : КІВЦ ВНТУ, 2016. – С. 142–144. ISBN 966–641–102–4.uk
dc.relation.referencesРайцин М.А., Кураков О.C. «Эффективное продвижение сайтов». Москва, 2010г.ru
dc.relation.referencesГроховский Л.О. «SEO: руководство по внутренним факторам». Москва: Центр исследований и образования «ТопЭксперт.РФ», 2011г.ru
dc.relation.referencesГроховский Л.О. «Продвижение порталов и интернет-магазинов». Санкт-Петербург, 2014г.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію