Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГадайчук, Н. М.uk
dc.contributor.authorHadaichuk, N. M.en
dc.date.accessioned2019-05-16T13:10:56Z
dc.date.available2019-05-16T13:10:56Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationГадайчук Н. М. Learning a second foreign language as a time challenge [Електронний ресурс] / Н. М. Гадайчук // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7446.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24835
dc.description.abstractУ статті розглядається важливість вивчення другої іноземної мови студентами в умовах інтенсивного макроекономічного розвитку країни. Підкреслюється необхідність володіння мовою для майбутніх фахівців. Окреслено цілі, що досягаються під час вивчення другої іноземної мови.uk
dc.description.abstractIn this article the importance of learning a second foreign language by the students in conditions of intense macroeconomic development of a country is considered. The necessity of mastering a foreign language for future specialists is highlighted. Also the goals which can be achieved while learning a foreign language are defined.en
dc.language.isoenen
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7446
dc.subjectдруга іноземна моваuk
dc.subjectдосягнуті ціліuk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.subjectнавички іноземної мовиuk
dc.subjecta second foreign languageen
dc.subjectachieved goalsen
dc.subjectprofessional educationen
dc.subjectforeign language skillsen
dc.titleLearning a second foreign language as a time challengeen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.013.32
dc.relation.referencesSlesarenko I.V. The Tasks of the Language Teaching at Modern Technical Institute / Higher Education in Russia / I.V. Slesarenko. – № 11. – 2009. – p. 151.en
dc.relation.referencesNarolina V. I. Teaching a Future Professional Cross-cultural Communication / Higher Education in Russia / V. I. Narolina. – № 1. – 2009. – p. 124.en
dc.relation.referencesIngrid Pufahl, Nancy C. Rhodes, Donna Christian What We Can Learn From Foreign Language Teaching In Other Countries,Center for Applied Linguistics [Електронний ресурс] : [Веб-сайт]. – Електронні дані. – Режим доступу: http://www.cal.org/resources/digest/digest_pdfs/0106-pufahl.pdf (дата звернення 19.02.19). – Назва з екрана.en
dc.relation.referencesYonkers, Virginia The Business Communication Model For Teaching Foreign Business Languages, Siena College [Електронний ресурс] : [Веб-сайт]. – Електронні дані. – Режим доступу: www.krannert.purdue.edu (дата звернення 20.02.19). – Назва з екрана.en
dc.relation.referencesКаспин И. В., Сегаль М. М. Новые технологии в обучении иностранным языкам [Електронний ресурс] : [Веб-сайт]. – Електронні дані. – Режим доступу: http://linguact. hyperlink.ru/articles/kaspinandsegal.html (дата звернення 21.02.19). – Назва з екрана.ru
dc.relation.referencesKathleen Stein-Smith. The Multilingual Advantage: Foreign Language as a Social Skill in a Globalized World [Електронний ресурс] : [Веб-сайт]. – Електронні дані. – Режим доступу: https://www.ijhssnet.com/journals/Vol_7_No_3_March_2017/6.pdf (дата звернення 22.02.19). – Назва з екрана.en
dc.relation.referencesBrown, H. Douglas. Principles of language learning and teaching / Douglas Brown. – 5th ed. p. cm.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію