Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДерун, В. Г.uk
dc.date.accessioned2019-05-22T12:26:45Z
dc.date.available2019-05-22T12:26:45Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationДерун В. Г. Іншомовна підготовка як складова професійної мобільності майбутнього фахівця з вищою технічною освітою [Електронний ресурс] / В. Г. Дерун // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/6879.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24902
dc.description.abstractIn the course of globalization, which is accompanied by the dynamic development of information and communication technologies, the issue of competitiveness of specialists with higher technical education in the labor market has become really important. In such conditions, the need for the flexible response to the social -economic situation is arising, as well as the requirements to constantly professional knowledge set, skills and abilities and to adapt to the uncertainty of the present day, which is ensured by the formation of professional mobility. An important aspect of professional mobility, the criterion of readiness for it is presented by informational and communicative aspects. And an indispensable tool for preparation for professional mobility according to the above criterion is learning a foreign language.en
dc.description.abstractВ умовах глобалізації, що супроводжується динамічним розвитком інформаційно-комунікативних технологій значно загострилась проблема конкурентоспроможності і конкурентоздатності фахівців з вищою технічною освітою на ринку праці. В таких умовах виникає потреба гнучкого реагування на соціально-економічну ситуацію, постійно оновлювати власні знання, уміння й навички, адаптуватися до невизначеності сьогодення, що забезпечується формуванням професійної мобільності. Важливим аспектом професійної мобільності, критерієм готовності до неї є інформаційно-комунікативний. А неодмінним засобом підготовки до професійної мобільності за означеним критерієм є іншомовна підготовка.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/6879
dc.subjectпрофесійна підготовки фахівців з вищою технічною освітоюuk
dc.subjectпрофесійна мобільністьuk
dc.subjectіншомовна підготовкаuk
dc.subjectprofessional training of specialists with higher technical educationen
dc.subjectprofessional mobilityen
dc.subjectforeign language trainingen
dc.titleІншомовна підготовка як складова професійної мобільності майбутнього фахівця з вищою технічною освітоюuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378
dc.relation.referencesКулішов В. Стратегія розвитку України в умовах глобалізації / В.Кулішов // Економічний аналіз. – 2013. – Випуск 12. Частина 1. – С. 175-177.uk
dc.relation.referencesСловарь иностранных слов. – 18-е изд., стер. – Москва : Рус. яз., 1989. – 624 с.ru
dc.relation.referencesГерасимова І.Г. Теоретико-методологічні засади формування професійної мобільності майбутніх фахівців аграрної сфери: дис. … д. пед. наук. : 13.00.04 – «Теорія та методика професійної освіти» / І.Г.Герасимова. –К., 2016. – 414 с.uk
dc.relation.referencesМещеряков Б. Г. Большой психологический словарь / Б. Г. Мещеряков, В. П. Зинченко. - М. : Прайм-Еврознак, 2003. – 672 с.ru
dc.relation.referencesТинкалюк О. В. Використання професійно-орієнтованих текстів з англійської мови в процесі підготовки економістів до професійного іншомовного спілкування / О. В. Тинкалюк // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Спецвипуск «Сучасні технології в навчанні та вихованні у вищій школі». – Одеса : ПДПУ ім. К. Д. Ушинського, 2009. – С. 31–37.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію