Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКрупський, Я. В.uk
dc.date.accessioned2019-05-25T07:06:35Z
dc.date.available2019-05-25T07:06:35Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationКрупський Я. В. Перевірка ефективності використання навчальних Мaple-тренажерів для організації самостійної роботи студентів [Електронний ресурс] / Я. В. Крупський // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2012. – Т. 27, № 1. – Режим доступу: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/612.uk
dc.identifier.issn2076-8184
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24979
dc.description.abstractУ статті описані основні етапи і зміст педагогічного експерименту з використання навчальних Maple-тренажерів для організації самостійної роботи студентів технічних спеціальностей. Отримані результати проведеного експерименту вказують на ефективність впровадження розробленої нами методики використання системи комп’ютерної алгебри Maple у вигляді навчальних Maple-тренажерів для підвищення мотивації учасників навчально-виховного процесу, встановлення зворотного зв’язку з кожним студентом на визначених етапах навчання, а також для розвитку практичних компетентностей з вищої математики студентів технічних спеціальностей.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherІнститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН Україниuk
dc.relation.ispartofІнформаційні технології і засоби навчання. Т. 27, № 1.uk
dc.subjectпедагогічний експериментuk
dc.subjectпрактична компетентністьuk
dc.subjectсамостійна робота студентаuk
dc.subjectнавчальні Maple-тренажериuk
dc.subjectвища математикаuk
dc.titleПеревірка ефективності використання навчальних Мaple-тренажерів для організації самостійної роботи студентівuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.147:51


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію