Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКузьменко, О. С.uk
dc.contributor.authorKuzmenko, O. S.en
dc.date.accessioned2019-05-27T07:51:56Z
dc.date.available2019-05-27T07:51:56Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationКузьменко О. С. Формування культури безпеки у студентів технічного профілю під час фізичного експерименту [Текст] / О. С. Кузьменко // Педагогіка безпеки. – 2017. – № 1. – С. 45-49.uk
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25018
dc.description.abstractПроаналізовано особливості використання сучасних комп’ютерних технологій, які запро-ваджені під час лабораторного практикуму з фізики, а саме: поєднання реального та віртуального фізичного експериментів у вищих навчальних закладах для студентів технічних спеціальностей. Розглянуто комплектність та доцільність запровадження нового комплекту «L-мікро» у навчальний процес з фізики, що стимулює студентів до самостійної пізнавально-пошукової діяльності під час виконання лабораторних робіт фізичного практикуму. Об’єкт дослідження – процес навчання фізиці у вищих навчальних закладах технічного профілю. Метою статті є розгляд різних підходів щодо організації навчального експерименту з фізики, виявлення її переваг та недоліків, а також можливість впровадження у вищих навчальних закладах України. Перспективи подальших досліджень полягають у вивченні проблеми розробки методики вдосконалення комп’ютерного забезпечення вивчення курсу загальної фізики для студентів технічних спеціальностей у вищих навчальних закладах та його оптимальне поєднання з реальними засобами навчання.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the features of the use of modern computer technologies that are used during the laboratory practical work on physics, namely the combination of real and virtual physical experiments in higher educational institutions for students of technical specialties. The completeness and expediency of the introduction of the new "L-micro" kit into the educational process in physics, which stimulates students to independent cognitive-search activity in the performance of laboratory works of physical practice, are considered.The object of research is the process of teaching physics in higher educational institutions of a technical profile.The purpose of the article is to consider various approaches to the organization of an educational experiment in physics, the identification of its advantages and drawbacks, as well as the possibility of introduction in higher educational institutions of Ukraine.Prospects for further research are the study of the problem of developing methods for improving the computer support of studying the course of general physics for students of technical specialties in higher educational institutions and its optimal combination with real teaching aids.en
dc.description.abstractПроанализированы особенности использования современных компьютерных технологий, которые ис-пользуются во время лабораторного практикума по физике, а именно сочетание реального и виртуального физического экспериментов в высших учебных заведениях для студентов технических специальностей. Рас-смотрены комплектность и целесообразности введения нового комплекта «L-микро» в учебный процесс по физике, который стимулирует студентов к самостоятельной познавательно-поисковой деятельности при выполнении лабораторных работ физического практикума.Объект исследования – процесс обучения физике в высших учебных заведениях технического профиля.Цель статьи состоит в рассмотрении различных подходов к организации учебного эксперимента по фи-зике, выявление ее достоинств и недостатков, а также возможность внедрения в высших учебных заведениях Украины.Перспективы дальнейших исследований заключаются в изучении проблемы разработки методики совер-шенствования компьютерного обеспечения изучения курса общей физики для студентов технических специаль-ностей в высших учебных заведениях и его оптимальное сочетание с реальными средствами обучения.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 1 : 45-49.uk
dc.relation.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/32
dc.subjectфізичний практикумuk
dc.subjectсучасне обладнанняuk
dc.subjectреальний та віртуальний фізичний експеримент, комплектuk
dc.subjectдемонстраційні дослідиuk
dc.subjectелектронно-обчислювальні машиниuk
dc.subjectпрограмно-педагогічне забезпеченняuk
dc.subjectphysical practical worken
dc.subjectmodern equipmenten
dc.subjectreal and virtual physical experimenten
dc.subjectwork of physical practice demonstration experimentsen
dc.subjectelectronic computersen
dc.subjectprogram and pedagogical supporten
dc.titleФормування культури безпеки у студентів технічного профілю під час фізичного експериментуuk
dc.title.alternativeForming the culture of safety of students of the technical profile during the physical experimenten
dc.title.alternativeФормирование культуры безопасности устудентов технического профиляво времяфизического экспериментаru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378:53.07
dc.relation.referencesКобилянський О. В. Теоретико-методичні основи навчання безпеки життєдіяльності студентів економічних спеціальностей у вищих навчальних закладах : монографія / Кобилянський О. В. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – 590 с.uk
dc.relation.referencesБорота В. Г. Механика и молекулярная физика: методические рекомендации к выполнению лабораторных ра-бот по физике на базе комплекта «L-микро». / Борота В. Г., Кузьменко О. С., Остапчук С. А. – [2 -е изд., перераб. и доп.]. – Кировоград : КЛА НАУ, 2012. – 100 сru
dc.relation.referencesСумський В. І. Методика і теорія застосування ПК у процесі вивчення фізики у педагогічних закладах : моно г-рафія / Сумський В. І. – Вінниця: ВДПУ, 2003. – 380 с.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2017-2-1-45-49


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію