Окремі аспекти застосування кваліметричного моделювання у дослідженні компетентності вчителів із безпеки життєдіяльності
Автор
Бойчук, Ю. Д.
Астахова, М. С.
Boychuk, Yu. D.
Astakhovа, M. S.
Дата
2017Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
У статті проаналізовано сучасні підходи до використання методу кваліметричного моделювання щодо розвитку компетентності вчителів із безпеки життєдіяльності в системі післядипломної педагогічної освіти. Розроблено базові моделі оцінювання компетентності вчителів із безпеки життєдіяльності та якості профілактичної роботи в закладі загальної середньої освіти.Об’єкт дослідження – компетентність із безпеки життєдіяльності вчителів.Мета роботи – розробити кваліметричні моделі оцінювання компетентності вчителів із безпеки життєдіяльності та якості профілактичної роботи.Аналіз сучасних вимог до безпеки закладів освіти та якості освіти з безпеки життєдіяльності показав необхідність розробки відповідних кваліметричних моделей, які дозволять відстежувати показники безпеки та приймати корегувальні управлінські рішення. В статье проанализированы современные подходы к использованию метода квалиметричного моделиро-вания по развитию компетентности учителей по безопасности жизнедеятельности в системе последипломно-го педагогического образования. Разработаны базовые модели оценки компетентности учителей по безопасности жизнедеятельности и качества профилактической работы в учреждении общего среднего образования.Объект исследования – компетентность по безопасности жизнедеятельности учителей.Цель работы – разработать квалиметрические модели оценки компетентности учителей по безопасности жизнедеятельности и качества профилактической работы.Анализ современных требований к безопасности учебных заведений и качества образования по безопасности жизнедеятельности показал необходимость разработки соответствующих квалиметрических моделей, которые позволят отслеживать показатели безопасности и принимать корректирующие управленческие решения. The article analyzes modern approaches to using the method of qualimetric modeling for the life safety teachers’ competencedevelopment in the system of postgraduate pedagogical education. Basic models of assessing the of teachers’ competence on the safety of life and quality of preventive work in general secondary education establishment have been developed.A research object is life safety teachers’ competence.A purpose of work is developing qualimetric models for assessing the life safety teachers’ competence and the quali-ty of preventive workAnalysis of the modern requirements for the safety of educational institutions and the quality of life safety education has showed the necessity of developing appropriate qualimetric models that will allow monitoring of security indicators and managerial decisions for correction.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25081