Педагогіка безпеки. 2017. № 2
Останні надходження
-
Формування готовності вчителів-філологів до проектної діяльності
(ВНТУ, 2017)На сучасному етапі розвитку загальноосвітньої школи проектна діяльність – одна з найперспективніших напрямків модернізації освітнього процесу, тому що створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі ... -
Формування ризик-орієнтованого мислення системних інженерів у процесі фахової підготовки
(ВНТУ, 2017)У статті викладена інформація щодо особливостей формування ризик-орієнтованого мислення системних інженерів в процесі професійної підготовки. Зокрема, розглядається поняття «ризик» і його класифікація з урахуванням специфіки ... -
Использование метода проектов и деловых игр в преподавании дисциплин в сфере оценки соответствия
(ВНТУ, 2017)Современные условия рынка труда и реформирование системы образования создают необходимость обучения студентов приёмам эффективной самостоятельной работы, а также активизации их познавательной деятельности с учётом характера ... -
Педагогіка у вирішенні соціальної проблеми охорони здоров’я та безпеки молоді
(ВНТУ, 2017)Потреба здорового способу життя сьогодні не викликає ані сумнівів, ані заперечень. З кожним роком статистичні дані свідчать про зниження фізіологічного та психічного здоров’я молоді, що негативно позначається на демографічній ... -
Структурування змісту навчальних дисциплін про безпеку людини за наскрізною ідеєю безпечної життєдіяльності
(ВНТУ, 2017)Безпечна життєдіяльність людини залежить від усвідомлення студентами – майбутніми фахівцями – цінностей безпеки, що напряму пов’язано із структуруванням змісту навчальних дисциплін про безпеку людини: «Безпека життєдіяльності» ... -
Окремі аспекти застосування кваліметричного моделювання у дослідженні компетентності вчителів із безпеки життєдіяльності
(ВНТУ, 2017)У статті проаналізовано сучасні підходи до використання методу кваліметричного моделювання щодо розвитку компетентності вчителів із безпеки життєдіяльності в системі післядипломної педагогічної освіти. Розроблено базові ... -
Фундаменталізація математичної підготовки як один із аспектів формування математичної культури студентів технічних спеціальностей
(ВНТУ, 2017)Стаття присвячена дослідженню проблеми фундаменталізації математичної підготовки студентів технічних спеціальностей як основному чиннику формування математичної культури студентів. У роботі проаналізовано закономірність ... -
Підвищення якості навчання студентів шляхом активізації взаємодії з викладачами
(ВНТУ, 2017)В статті показано актуальність використання різних способів керівництва та професійно-педагогічного спілкування, які використовуються викладачами для організації навчального процесу. Варіювання викладачем цих способів та ... -
Вплив освіти на здоров’я зайнятого населення України в аспекті його самозбереження
(ВНТУ, 2017)З’ясовано, що освіта є не тільки важливим фактором забезпечення міцнішого здоров’я, але і чинником формування поведінки працездатного населення України в напрямку його самозбереження. Виявлено, що чим вищий рівень освіти ... -
Навчання аналізу ризику та кризового менеджменту в контексті навчань з безпекових дисциплін
(ВНТУ, 2017)Розглянуто проблему проведення навчань з безпеки життєдіяльності в європейських країнах. Проаналізовано різні підходи до організації навчань з аналізу ризику та розглянуто практичні аспекти підготовки майбутніх фахівців ... -
Стан сформованості математичної компетентності майбутніх інженерів-машинобудівників
(ВНТУ, 2017)В статті проаналізовано стан сформованості математичної компетентності майбутніх інженерів-машинобудівників. В процесі констатувального етапу педагогічного експерименту, на діагностично-актуалізаційному етапі формування ... -
Міжпредметні зв’язки у процесі вивчення дисциплін циклу безпеки життєдіяльності майбутніми фахівцями радіотехнічного профілю
(ВНТУ, 2017)В роботі проведено дослідження міжпредметних зв’язків у процесі вивчення дисциплін циклу безпеки життєдіяльності майбутніми фахівцями радіотехнічного профілю. Дослідження проводились окремо в двох академічних групах з ...