Педагогіка у вирішенні соціальної проблеми охорони здоров’я та безпеки молоді
Автор
Устянська, О. В.
Поліщук, Л. М.
Радаєва, І. М.
Ustianska, O. V.
Polishuk, L. M.
Radaieva, I. M.
Дата
2017Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Потреба здорового способу життя сьогодні не викликає ані сумнівів, ані заперечень. З кожним роком статистичні дані свідчать про зниження фізіологічного та психічного здоров’я молоді, що негативно позначається на демографічній ситуації у країні. В сучасних соціально-економічних умовах назріла гостра необхідність розгляду понят-тя «ефективність навчання» з позиції збереження здоров’я. У статті розглядається важливість педагогічної науки у вирішенні соціально значущої проблеми охорони здоров’я дітей, підлітків та студентської молоді через залучення до здорового і безпечного способу життя; аналізуються теоретичні знання з цього питанн, розглядаються фактори, які негативно впливають на здоров’я молоді. Автори статті звертають увагу на проблему оцінювання ефективності освіти, розвитку людини та збереження здоров’я. Аналізуються напрямки педагогічної діяльності, розробки специфіч-них підходів, здоров’язберігаючих технологій, форм і методів педагогічних дій, які б позитивно впливали на процес навчання і виховання учнівської молоді з метою безпеки, збереження та укріплення їх здоров’я. Збереження здоров’я школярів і молоді, від якого залежить здоров’я наступних поколінь, є найважливішим державним завданням. Авторами підкреслюється, що повна реалізація здоров’язберігаючих освітніх технологій можлива в разі охоплення одночасно всіх складових і компонентів як освітньої системи в цілому, так і у формуванні здорового способу життя. Метою та за-вданням роботи є: аналіз дослідження вітчизняних і зарубіжних авторів з даної теми; надання рекомендацій щодо фор-мування у студентів культури здоров’я та безпеки. Необходимость здорового образа жизни сегодня не вызывает ни сомнений, ни возражений. С каждым годом статистические данные свидетельствуют о снижении физиологического и психического здоровья молодежи, что негативно отражается на демографической ситуации в стране в целом. В современных социально-экономических условиях назрела острая необходимость рассмотрения понятия «эффективность обучения» с позиции здоровьесбережения. В статье рассматривается важность педагогической науки в решении социально значимой проблемы охраны здоровья детей, подростков и студенческой молодежи через приобщение к здоровому и безопасному образу жизни; анализируются теоретические знания по этому вопросу. Рассматриваются факторы, которые негативно влияют на здоровье молодежи. Авторы статьи обращают внимание на проблему оценки эффективности образования, развития человека и сохранения здоровья. Анализируются направления педагогической деятельности, разработки специфического подхода, здоровьесберегающих технологий, форм и методов педагогических действий, которые бы положительно влияли на процесс обучения и воспитания учащейся молодежи в целях безопасности, сохранения и укрепления их здоровья. Сохранение здоровья школьников и молодежи, от которого зависит здоровье следующих поколений, является важнейшей государственной задачей. Авторами подчеркивается, что полная реализация здоровьесберегающих образовательных технологий возможна в случае охвата одновременно всех составляющих и компонентов как образовательной системы в целом, так и в формировании здорового образа жизни. Целью и задачей работы является: анализ исследования отечественных и зарубежных авторов по данной теме; предоставление рекомендаций по формированию у студентов культуры здоровья и безопасности. The necessity for a healthy lifestyle today causes neither doubt, nor objection. Every year statistics show a decrease in the physiological and mental health of young people, which negatively affects the demographic situation in the country as a whole. In today's socio-economic conditions, there is an urgent need to consider the concept of "learning effectiveness" from the standpoint of healthcare. The article considers the importance of pedagogical science in solving a socially im-portant problem of health care for children, adolescents and students through the involvement of a healthy and safe lifestyle; theoretical knowledge on this issue is analyzed. There have been considered the factors that negatively affect the health of young people. The authors of the article draw attention to the problem of assessing the effectiveness of education, human development and the preservation of health. The directions of pedagogical activity, the development of specific approaches, health-saving technologies, forms and methods of pedagogical actions, which would positively influence the process of education and upbringing of pupils' youth for the purpose of safety, preservation and strengthening of their health, are ana-lyzed. Keeping the health of schoolchildren and young people, on which the health of the following generations depends, is an important public task. The authors emphasize that the full implementation of healthcare-saving educational technologies is possible in the case of simultaneous coverage of all components and components of both the educational system as a whole and the formation of a healthy lifestyle. The purpose and tasks of the work are: analysis of the research of domestic and foreign authors on this topic; providing recommendations for the formation of health and safety culture students.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25090