Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorУстянська, О. В.uk
dc.contributor.authorПоліщук, Л. М.uk
dc.contributor.authorРадаєва, І. М.uk
dc.contributor.authorUstianska, O. V.en
dc.contributor.authorPolishuk, L. M.en
dc.contributor.authorRadaieva, I. M.en
dc.date.accessioned2019-05-28T09:00:25Z
dc.date.available2019-05-28T09:00:25Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationУстянська О. В. Педагогіка у вирішенні соціальної проблеми охорони здоров’я та безпеки молоді [Текст] / О. В. Устянська, Л. М. Поліщук, Радаєва І. М. // Педагогіка безпеки. – 2017. – № 2. – С. 71-82.uk
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25090
dc.description.abstractПотреба здорового способу життя сьогодні не викликає ані сумнівів, ані заперечень. З кожним роком статистичні дані свідчать про зниження фізіологічного та психічного здоров’я молоді, що негативно позначається на демографічній ситуації у країні. В сучасних соціально-економічних умовах назріла гостра необхідність розгляду понят-тя «ефективність навчання» з позиції збереження здоров’я. У статті розглядається важливість педагогічної науки у вирішенні соціально значущої проблеми охорони здоров’я дітей, підлітків та студентської молоді через залучення до здорового і безпечного способу життя; аналізуються теоретичні знання з цього питанн, розглядаються фактори, які негативно впливають на здоров’я молоді. Автори статті звертають увагу на проблему оцінювання ефективності освіти, розвитку людини та збереження здоров’я. Аналізуються напрямки педагогічної діяльності, розробки специфіч-них підходів, здоров’язберігаючих технологій, форм і методів педагогічних дій, які б позитивно впливали на процес навчання і виховання учнівської молоді з метою безпеки, збереження та укріплення їх здоров’я. Збереження здоров’я школярів і молоді, від якого залежить здоров’я наступних поколінь, є найважливішим державним завданням. Авторами підкреслюється, що повна реалізація здоров’язберігаючих освітніх технологій можлива в разі охоплення одночасно всіх складових і компонентів як освітньої системи в цілому, так і у формуванні здорового способу життя. Метою та за-вданням роботи є: аналіз дослідження вітчизняних і зарубіжних авторів з даної теми; надання рекомендацій щодо фор-мування у студентів культури здоров’я та безпеки.uk
dc.description.abstractНеобходимость здорового образа жизни сегодня не вызывает ни сомнений, ни возражений. С каждым годом статистические данные свидетельствуют о снижении физиологического и психического здоровья молодежи, что негативно отражается на демографической ситуации в стране в целом. В современных социально-экономических условиях назрела острая необходимость рассмотрения понятия «эффективность обучения» с позиции здоровьесбережения. В статье рассматривается важность педагогической науки в решении социально значимой проблемы охраны здоровья детей, подростков и студенческой молодежи через приобщение к здоровому и безопасному образу жизни; анализируются теоретические знания по этому вопросу. Рассматриваются факторы, которые негативно влияют на здоровье молодежи. Авторы статьи обращают внимание на проблему оценки эффективности образования, развития человека и сохранения здоровья. Анализируются направления педагогической деятельности, разработки специфического подхода, здоровьесберегающих технологий, форм и методов педагогических действий, которые бы положительно влияли на процесс обучения и воспитания учащейся молодежи в целях безопасности, сохранения и укрепления их здоровья. Сохранение здоровья школьников и молодежи, от которого зависит здоровье следующих поколений, является важнейшей государственной задачей. Авторами подчеркивается, что полная реализация здоровьесберегающих образовательных технологий возможна в случае охвата одновременно всех составляющих и компонентов как образовательной системы в целом, так и в формировании здорового образа жизни. Целью и задачей работы является: анализ исследования отечественных и зарубежных авторов по данной теме; предоставление рекомендаций по формированию у студентов культуры здоровья и безопасности.ru
dc.description.abstractThe necessity for a healthy lifestyle today causes neither doubt, nor objection. Every year statistics show a decrease in the physiological and mental health of young people, which negatively affects the demographic situation in the country as a whole. In today's socio-economic conditions, there is an urgent need to consider the concept of "learning effectiveness" from the standpoint of healthcare. The article considers the importance of pedagogical science in solving a socially im-portant problem of health care for children, adolescents and students through the involvement of a healthy and safe lifestyle; theoretical knowledge on this issue is analyzed. There have been considered the factors that negatively affect the health of young people. The authors of the article draw attention to the problem of assessing the effectiveness of education, human development and the preservation of health. The directions of pedagogical activity, the development of specific approaches, health-saving technologies, forms and methods of pedagogical actions, which would positively influence the process of education and upbringing of pupils' youth for the purpose of safety, preservation and strengthening of their health, are ana-lyzed. Keeping the health of schoolchildren and young people, on which the health of the following generations depends, is an important public task. The authors emphasize that the full implementation of healthcare-saving educational technologies is possible in the case of simultaneous coverage of all components and components of both the educational system as a whole and the formation of a healthy lifestyle. The purpose and tasks of the work are: analysis of the research of domestic and foreign authors on this topic; providing recommendations for the formation of health and safety culture students.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 2 : 71-82.uk
dc.relation.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/47
dc.subjectУчнівська молодьuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.subjectметодика збереження здоров’яuk
dc.subjectздоров’язберігаючі технологіїuk
dc.subjectформування культури здорового способу життя та безпекиuk
dc.subjectфактори, які негативно впливають на здоров’яuk
dc.subjectStudents' youthen
dc.subjectpedagogical activityen
dc.subjectmethods of preserving healthen
dc.subjecthealthcare technologiesen
dc.subjectforming culture of healthy lifestyle and safetyen
dc.subjectfactors that negatively affect healthen
dc.titleПедагогіка у вирішенні соціальної проблеми охорони здоров’я та безпеки молодіuk
dc.title.alternativePedagogy in solving the social problem of health and safety of youthen
dc.title.alternativeПедагогика в решении социальной проблемы охраны здоровья и безопасности молодежиru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc371.72/.78+378.17
dc.relation.referencesАмосов Н. М. Раздумья о здоровье / Н. М. Амосов. – Киев : Здоровья, 1990. – 166 с.ru
dc.relation.referencesГвоздій С. П. Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до безпеки життя і професійної діяльності : монографія / С. П. Гвоздій; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Південноукраїнський нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського . – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2016 . – 419 сuk
dc.relation.referencesНелидов А. Л. Основы педагогики здоровья : учебно-методическое пособие / А. Л. Нелидов, И. А. Ганичева.–Арзамас : АГПИ, 2013. – 135 с.ru
dc.relation.referencesМіхеєнко О. І. Модель професійної підготовки майбутніх фахівців зі здоров’я людини до застосування здо-ров’язміцнювальних технологій / О. І. Міхеєнко, В. І. Котелевський // Педагогіка, психологія та медико-біологічні про-блеми фізичного виховання і спорту. – 2014. – No 9. – С. 41–47.uk
dc.relation.referencesПоліщук Л. М. Туберкульоз – соціальна проблема в Україні / Л. М. Поліщук, І. М. Рада-єва, О. В. Устянська // «Молодий вчений», Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – 2017. – С. 92.uk
dc.relation.referencesКошкина Е. А. Медицинские, социальные и экономические последствия наркомании и алкоголизма / Е. А. Кошкина, Ш. И. Спектор, В. Г. Сенцов, С. И. Богданов. – М. : ПЕР СЭ, 2008. – С. 14–22ru
dc.relation.referencesВайнер Е. Формування здоров’язберігаючого середовища в системі загальної освіти / Е. Вайнер // Валеологія. –2004. – No 1. – С. 21–26.uk
dc.relation.referencesВащенко О. Здоров`язберігаючі технології в загальноосвітніх навчальних закладах / О. Ващенко, С. Свириденко // Директор школи. – 2006. – No 20. – С. 12.uk
dc.relation.referencesКобилянський О. В. Педагогічні та соціально-економічні аспекти самозбереження здоров’я зайнятого населен-ня України / О. В. Кобилянський, І. В. Заюков // Педагогіка безпеки. – 2016. – No 1. – С. 59–66.uk
dc.relation.referencesЗотова М. Особенности применения здоровьеразвивающих технологий в формировании культуры школьни-ков / М. Зотова // Современные проблемы науки и образования. – 2009. – No 3. ; URL: https://www.science-education.ru/ru/article/view?id=1171.ru
dc.relation.referencesУказ Президента України : Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року [Електронний ресурс]. Режим доступу : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/344/2013.uk
dc.relation.referencesБлагодійний фонд «Здоров’я для всіх» [Електронний ресурс]. Режим доступу : http://zdv.org.ua/index.php/suchasni-proekti/2017-rikuk
dc.relation.referencesЗакон України «Про освіту» (2017). [Електронний ресурс]. Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19/page3.uk
dc.relation.referencesКрасилов В. М. Здоровьесберегающий подход к организации воспитательно-образовательного процесса в уч-реждении начального профессионального образования : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.08 / Красилов Владимир Маркович ; Кузбас. гос. пед. акад. – Новокузнецк, 2009. – 23 сuk
dc.relation.referencesСемченко Н. Впровадження ідей здоров’язберігаючої педагогіки у навчально-виховний процес ВНЗ / Н. Сем-ченко // Проблеми фізичного виховання і спорту. – 2010. – No 11. – С. 113–116.uk
dc.relation.referencesРоманишина Л. Реалізація здоров’язберігаючих технологій в процесі підготовки фахівців економічного про-філю / Л. Романишина, Н. Самарук // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. – Чернівці, 2011. – Вип. 556 : Педагогіка та психологія. – C. 119–128.uk
dc.relation.referencesHibell, В., Guttormsson U., Ahlstrom S. et al. The 2007 ESPAD Report. Substance use among students in 35 European countries. – Stockholm, 2009.en
dc.relation.referencesМетодичні рекомендції на 2017/2018 навчальний рік [Електронний ресурс]: Накази ХНПУ імені Г. С. Сково-роди Режим доступу : http://hnpu.edu.ua/sites/default/files/files/Kaf_zdor_ta_korr_os/Ped_zdor_2011.pdf.uk
dc.relation.referencesЗакон України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення», 2005 [Електронний ресурс]. Режим доступу : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2899-15.uk
dc.relation.referencesМатусевич М. Педагогические условия организации системы профилактической работы по оздоровлению учащихся / М. Матусевич, Л. Макарова // Молодой ученый. – 2014. – No 18.1. – С. 61–64. – URL https://moluch.ru/archive/77/13265/.ru
dc.relation.referencesПрофілактика шкідливих звичок [Електронний ресурс]. Режим доступу : http://mnvk.ks.ua/rubric/profilaktika-shkidlivikh-zvichok.uk
dc.relation.referencesТабакоконтроль. Новини. [Електронний ресурс] : Куріння більш ніж у 25 разів підвищує захворюваність на туберкульоз. Режим доступу : http://tobaccocontrol.org.ua/novini/kurinnya-bilsh-nizh-u-25-razi-pidvishchuie-rizik-zahvoryuvanosti-na-tuberkulozuk
dc.relation.referencesМетодичні рекомендції на 2016/2017 навчальний рік [Електронний ресурс]. Режим доступу :https://ru.osvita.ua/legislation/law/2231/.uk
dc.relation.referencesОфіційний сайт ОНУ імені І. І. Мечникова. [Електронний ресурс] : Новини. Режим доступу : http://onu.edu.ua/uk/novyny-biolohichnoho-fakultetu.uk
dc.relation.referencesРеклама тютюнових виробів, алкогольних напоїв та інших товарів, шкідливих для здоров’я людини. [Елект-ронний ресурс] : Закон України «Про рекламу» Режим доступу : http://www.ibtimes.co.in/cigarette-tobacco-packs-have-larger-warnings-april-1-672779.uk
dc.relation.referencesРамкова конвенція ВООЗ із боротьби проти тютюну [Електронний ресурс] : (Конвенцію ратифіковано Зако-ном No 3534-IV (3534-15) від 15.03.2006 р.). Режим доступу : http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/897_001.uk
dc.relation.referencesМедико-специальные детерминанты. [Электронный ресурс] : Повышение качества жизни студенческой мо-лодежи. Режим доступа : http://www.dissercat.com/content/mediko-sotsialnye-determinanty-povysheniya-kachestva-zhizni-studencheskoi-molodezhiru
dc.relation.referencesОбразовательная тренинговая программа для педагогов, подр остков и их родителей [Электронный ресурс] : Всё, что тебя касается. Режим доступа : http://www.fzr.ru/programs/vsyo_chto_tebya_kasaetsya.htmlru
dc.relation.referencesНаказ МОН України від 8.11.2004 р. No 855. [Електронний ресурс] : «Про заборону тютюнопаління в навча-льних закладах і затвердження заходів щодо проведення антинікотинової інформаційно-освітньої та профілактичної роботи серед дітей, учнівської та студентської молоді». Режим доступу : http://uazakon.com/documents/date_4x/pg_ikgnwj.htm.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2017-2-2-71-82


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію