Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЖиле, Л. І.uk
dc.contributor.authorZhile, L. I.en
dc.date.accessioned2019-05-28T09:35:28Z
dc.date.available2019-05-28T09:35:28Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationЖиле Л. І. Формування готовності вчителів-філологів до проектної діяльності [Текст] / Л. І. Жиле // Педагогіка безпеки. – 2017. – № 2. – С. 98-104.uk
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25106
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку загальноосвітньої школи проектна діяльність – одна з найперспективніших напрямків модернізації освітнього процесу, тому що створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетенції (полікультурні, мовленнєві, інформаційні, політичні та соціальні). Самостійне здобування ними знань, їх систематизація, можливість орієнтуватися в інформаційному просторі, бачити проблему та приймати рішення найбільш ефективно відбувається завдяки участі у виконанні проектів з різних дисциплін.Об’єкт дослідження – процес формування компетентності з проектної діяльності вчителів-філологів.Мета роботи – дослідити умови застосування вчителями-філологами метода проектів в загальноосвітніх школах.Проведений аналіз дозволяє виявити складові готовності педагогів до проектної діяльності, готовність до інноваційної діяльності характеризується наявністю та певним рівнем сформованості інноваційної компетентності, що проявляється в прагненні до інноваційної діяльності, в підготовленості до її здійснення на професійному рівні. ормування повинно розпочинатися ще на етапі фахової підготовки педагогів у закладах вищої освіти.Готовність до інноваційної діяльності є інтегральною якістю особистості. 3датність педагога здійснювати проектну діяльність є основою формування здатностей здійснювати самостійну розробку навчальних проектів.uk
dc.description.abstractНа современном этапе развития общеобразовательной школы проектная деятельность – одно из самых перспективных направлений модернизации образовательного процесса, так как создаёт условия для творческого саморазвития и самореализации учащихся, формирует все необходимые жизненные компетенции (поликультурные, речевые, информационные, политические и социальные). Самостоятельное получение ими знаний, их систематизация, возможность ориентироваться в информационном пространстве, видеть проблему и принимать наиболее эффективные решения происходит благодаря участию в выполнении проектов по различным дисциплинам.Объект исследования– процесс формирования компетентности по проектной деятельности учителей-филологов.Цель работы– исследовать условия применения учителями-филологами метода проектов в общеобразовательных школах.Проведенный анализ позволяет выявить составляющие готовности педагогов к проектной деятельности: готовность к инновационной деятельности является интегральным качеством личности, характеризуется наличием и определённым уровнем сформированности инновационной компетентности, проявляется в стремлении к инновационной деятельности, в подготовленности к её осуществлению на профессиональном уровне, а её формирование должно начинаться ещё на этапе профессиональной подготовки педагогов в учреждениях высшего образования.ru
dc.description.abstractAt the current stage of development of a comprehensive school, the project activity is one of the most promising di-rections for the modernization of the educational process, as it creates the conditions for creative self-development and self-realization of students, forms all necessary vital competencies (multicultural, linguistic, informational, political and social). Independent acquisition of knowledge, systematization of them, the possibility to navigate the information space, to see the problem and take decisions most effectively is due to participation in the implementation of projects on various disciplines.The object of the research is the process of forming competence from the project activity of teachers-philologists.The purpose of the work is to investigate the conditions of use by teachers-philologists of the project method in sec-ondary schools.The analysis can reveal the components of teachers' readiness for the project activity: readiness for innovation is an integral quality of the personality, characterized by the presence and certain level of formation of innovative competence, which manifests itself in the pursuit of innovation activity, in preparation for its implementation on a professional level, and its formation should begin at the stage of professional training of teachers in higher education institutions.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 2 : 98-104.uk
dc.relation.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/50
dc.subjectвчитель-філологuk
dc.subjectзагальноосвітня школаuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectпроектна діяльністьuk
dc.subjectteacher-philologisten
dc.subjectsecondary schoolen
dc.subjectprofessional competenceen
dc.subjectinnovative activityen
dc.subjectproject activityen
dc.titleФормування готовності вчителів-філологів до проектної діяльностіuk
dc.title.alternativeFormation of preparedness of teachers-philosophyto project activityen
dc.title.alternativeФормирование готовности учителей-филологовк проектной деятельностиru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc37.027.7
dc.relation.referencesОнопрієнко О. В. Метод проектів як засіб розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Оксана Володимирівна Онопрієнко. – К., 2009. – 22 сuk
dc.relation.referencesМирошниченко В. О. Методика застосування проектної технології у процесі навчання історії в 10-му класі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Володимир Олександрович Мирошниченко. – К., 2010. – 21 сuk
dc.relation.referencesГаврилюк Г. М. Підготовка вчителів у післядипломній освіті до реалізації проектно-технологічного підходу в трудовому навчанні учнів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Галина Михайлівна Гаврилюк. – Херсон, 2016. –23 сuk
dc.relation.referencesІзбаш С. С. Проектна діяльність як фактор соціально-професійної адаптації студентів педагогічного універси-тету : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Світлана Сергіївна Ізбаш. – К., 2007. – 20 сuk
dc.relation.referencesКопылова В. В. Проектная методика как эффективная технология воспитания учащихся средствами иностран-ного языка (8-9 классы, английский язык) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Виктория Викторовна Копылова. – М., 2001. – 22 с.ru
dc.relation.referencesНовые педагогические и информационные технологии в системе образования : учебн. пособие для студ. пед. вузов и системы повышения квалиф. пед. кадров / Е. С. Полат, М. Ю. Бухарина, М. В. Моисеева, А. Е. Петров ; под ред. Е. С. Полат. – М. : изд. центр «Академия», 2001. – 272ru
dc.relation.referencesКілпатрик В. Х. Метод проектов. Применение целевой установки в педагогическом процессе / В. Х. Кілпатрик. – Л. : Брокгауз-Ефрон, 1925. – 43 с.ru
dc.relation.referencesСелевко Г. К. Современные образовательные технологии : учебн. пособ. / Г. К. Селевко. – М. : Народное обра-зование, 1998. – 256 с.ru
dc.relation.referencesФилимонов А. А. Организация проектной деятельности : учебно-метод. пособ. / А. А. Филимонов, В. И. Гам. –Омск : Изд-во ОмГПУ, 2005. – 256 сru
dc.relation.referencesГончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 сuk
dc.relation.referencesГончаренко С. У. Формування наукового світогляду учнів під час вивчення фізики / С. У. Гончаренко. – К. : Радянська школа, 1990. – 190 с.uk
dc.relation.referencesГолуб Г. Б. Метод проектов как технология формирования ключевых компетентностей учащихся / Голуб Г. Б., Чуракова О. В. – Самара : Британский совет, Департамент образования и науки Администрации Самарской облас-ти, 2003. – 234 сru
dc.relation.referencesЛевитес Д. Г. Практика обучения : современные образовательные технологии / Д. Г. Левитес. – Воронеж : МОДЭК ; Москва : Институт практической психологии, 1998. – 288ru
dc.relation.referencesЩукина Г. И. Проблема познавательного интереса в педагогике / Г. И. Щукина. – М. : Просвещение, 1971. –352 с.ru
dc.relation.referencesНовые педагогические и информационные технологи в системе образования / [под ред. Е. С. Полат]. – М. : Издательский центр «Академия», 1999. – 224 сru
dc.relation.referencesВащенко Л. М. Управління інноваційними процесами : монографія / Людмила Миколаївна Ващенко. – К. : ВПЦ «Тираж», 2005. – 379 с.uk
dc.relation.referencesРоджерс К. Свобода учиться / К. Роджерс, Д. Фрейберг. – М. : Смысл, 2002. – 527 сru
dc.relation.referencesСисоєва С. Особистісно зорієнтовані технології : метод проектів / Світлана Сисоєва // Підручник для дирек-тор а. – 2005. – No 9–10. – С. 25–31.uk
dc.relation.referencesДичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : навч. посібн. / І. М. Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 сuk
dc.relation.referencesПсихолого-педагогічна компетентність викладача вищого навчального закладу : теоретико-методологічний аспект : монографія / О. І. Гура. – Запоріжжя : ГУ «ЗІДНУ», 2006. –332 с.uk
dc.relation.referencesФормування готовності майбутніх вчителів до інноваційної діяльності: теорія і практика : колективна моног-рафія / [авт. кол. О. І. Огієнко, Т. Г. Калюжна, Л. О. Мільто, Ю. Л. Радченко, К. В. Ковтун]. – К., 2016. – 258uk
dc.relation.referencesМетод проектів : традиції, перспективи, життєві результати : практико зорієнтований збірник / [на-ук. ред. І. Г. Єрмаков].– К. : Департамент,2003.–500 с.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2017-2-2-98-104


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію